کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا بیشتر وزرای بهداشت چشم پزشک هستند؟

29 خرداد 1401 ساعت 10:24

رئیس انجمن چشم‌پزشکی کشور گفت: به خاطر سوابق علمی مثبت چشم پزشکان و اطمینانی که مسؤولان مملکتی نسبت به آنها پیدا کردند، این افراد را به پست وزارت بهداشت انتخاب کردند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، محمود جباروند، رئیس انجمن چشم‌پزشکی کشور در پاسخ به این پرسش که «چرا بیشتر وزرای بهداشت بعد از انقلاب چشم‌پزشک هستند؟»،گفت: در رشته چشم‌ افرادی هستند که تلاش‌های بیشتری کرده و رقابت سنگینی را متحمل شده‌اند تا در این رشته موفق شدند؛ کسانی بودند که در کارهای علمی و مدیریتی افراد موفقی بودند؛ البته زیاد سیاسی نبوده و بیشتر خادم مردم بوده‌اند.

وی افزود: به خاطر این سوابق علمی مثبت و اطمینانی که مسؤولان مملکتی نسبت به آنها پیدا کردند، این افراد را به پست وزارت انتخاب کردند.

رئیس انجمن چشم‌پزشکی گفت: مسأله مهمتر اینکه گروه چشم‌پزشکی زیرمیزبگیر نبودند و همیشه تعرفه‌های پزشکی را رعایت کردند و تنها گروه و مراکزی که با بیمه‌ها همکاری دارند و کاملا در خدمت مردم بودند گروه چشم‌پزشکی هستند.

جباروند اضافه کرد: ما مرکز چشم پزشکی نداریم که با بیمه‌ای قرارداد نداشته باشد و هرکسی که تحت پوشش بیمه تکمیلی و پایه است، مراکز چشم‌پزشکی با آنها قرارداد دارد.


کد مطلب: 803524

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803524/چرا-بیشتر-وزرای-بهداشت-چشم-پزشک-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com