پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بازیکن معترض پرسپولیس در لیگ قطر

يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 803516
مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس تهران راهی قطر شد تا در لیگ دسته دوم این کشور به فوتبال خود ادامه دهد.
بازیکن معترض پرسپولیس در لیگ قطر
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی و صحبت‌های رامین رضاییان درباره قراردادش با پرسپولیس موجب شد تا آتش اختلاف وی و مدیران این باشگاه  بیش از پیش شعله‌ور شود. وی در آن برنامه اعلام کرده بود که هیچ مبلغی از باشگاه نگرفته و بدون دستمزد برای مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر بازی کرده است.

اظهارات رامین رضاییان هر چند که با واکنش رضا درویش مدیرعامل  و سایر مسوولان باشگاه مواجه شد اما پایان لیگ بیست و یکم برای رضاییان به معنای انتهای راه این ملی‌پوش سابق در جمع سرخپوشان، بود زیرا وی جایی در لیست یحیی گل‌محمدی نداشت و باید به دنبال تیم جدید در فوتبال ایران باشد.

رضاییان در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم راهی پرسپولیس شد اما نتوانست به این باشگاه برای کسب ششمین عنوان قهرمانی کمک کند.

رضاییان که سال‌های زیادی در فوتبال قطر بازی کرده است اکنون راهی آن کشور شده تا بتواند با یکی از تیم‌های لیگ دستته دوم قطر قرارداد امضا کند. سپاهان یکی از مشتریان رضاییان در لیگ فوتبال ایران بود که با این بازیکن به توافق مالی نرسید. رقم پیشنهادی رضاییان به تیم سپاهان ۲۰ میلیارد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *