پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

آتش گرفتن دو دستگاه اتوبوس در فلسطین اشغالی

يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب: 803484
دو دستگاه اتوبوس در یک توقفگاه در یکی از شهرهای مرکز فلسطین اشغالی به دلایل نامشخص آتش گرفتند.
آتش گرفتن دو دستگاه اتوبوس در فلسطین اشغالی
به گزارش جهان نيوز، منابع رسانه‌ای رژیم موقت صهیونیستی شنبه شب به وقت تهران از آتش گرفتن دو دستگاه اتوبوس در توقفگاهی در یکی از شهرهای  واقع در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» دو دستگاه  اتوبوس در یک توقفگاه روباز در خیابان «گلدا مایر» در شهر «ریشون لتسیون» در مرکز فلسطین اشغالی در آتش سوختند. رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که این حادثه مشکوک تلفات جانی نداشته است.

بر اساس این گزارش، آتش نشانان ایستگاه ریشون لتسیون در حال اطفای حریق هستند.

جروزالم پست نوشت، هفته گذشته نیز ۱۸ دستگاه اتوبوس در ایستگاه مرکزی اتوبوس در شهر «صفد» در شمال فلسطین اشغالی در شرایط مشابه مشکوک آتش گرفتند.

کانال ۲۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز روز پنجشنبه از نشت مواد سمی و خطرناک در یکی از تأسیسات بندر حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد. در گزارشی در همین باره اعلام شد، تیم‌های امداد و نجات برای رسیدگی به حادثه نشست مواد سمی و خطرناک در یکی از تأسیسات بندر حیفا وارد عمل شدند.

در همین ارتباط، منابع محلی چهارشنبه گذشته از وقوع آتش‌سوزی در پالایشگاه بندر اشغالی حیفا واقع در فلسطین اشغالی خبر دادند.

شرکت صهیونیستی مالک پالایشگاه‌های «بی.زد.اِن» در فلسطین اشغالی با تایید وقوع حادثه در تأسیسات حیفا، اما مدعی شد که یک اختلال «چند دقیقه‌ای» و کوتاه مدت در بخشی از این پالایشگاه رخ داده و باعث انتشار دود شده است.

در این بیانیه ادعا شده است که تhسیسات مذکور در پالایشگاه حیفا، طی مدت کوتاهی به حالت عادی بازگشته و کارشناسان مشغول بررسی علت حادثه هستند.
 
 
«هیلا لاوفر» عضو شورای شهر حیفا نیز با اعتراض به این حوادث تاکید کرد: «حوادث روزانه ادامه دارد، این واقعیتی است که ساکنان کریات حائیم با آن مواجه هستند. بیدار می‌شوند و یک ابر سیاه را می‌بینند و در برابر این حوادث ناگوار احساس درماندگی می‌کنند. وزیران و اعضای کنست از اینجا بازدید می‌کنند، به مخازن سوخت می‌روند، با آنها عکس می‌گیرند و به زندگی خود باز می‌گردند، در حالی که ساکنان کریات حائیم همچنان این تهدید به نام ۱۹۵۷ را کنار خود دارند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
سرهنگ سپاه ترور میکنند آنوقت در اسرائیل ۲ دستگاه اتوبوس قراضه آتش می‌گیرد!!!