کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کوشکی:

تئاتر "مخاطب" نتیجه ولنگاری فرهنگی است/ وزیر ارشاد خود را به دولت رییسی برساند

28 خرداد 1401 ساعت 23:19

عضو هیات علمی دانشگاه تهران معتقد است که اجرای نمایش هایی همچون تئاتر مبتذل و هنجار شکن مخاطب نتیجه ولنگاری فرهنگی در کسور است.


به گزارش سراج24؛ محمدصادق کوشکی در گفتگویی در رابطه با نمایش غیراخلاقی مخاطب گفت: درباره این تئاتر شنیع هیچ حرفی نمی‌شود گفت چراکه به قدری صحنه ها و دیالوگ های جنسی آن ضد اخلاقی است که زبان از بیان آن شرم دارد.

وی با بیان اینکه این آثار نتیجه ولنگاری در عرصه فرهنگ است خاطرنشان کرد: تنها حرفی که می توانم بزنم این است که به نظر می رسد وزارت فرهنگ و ارشاد هنوز در سال های ۷۶ تا ۸۳ باقی مانده و گیر کرده است.

کوشکی تصریح کرد: معتقدم که وزیر فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی یا اراده ای ندارد که وزارت ارشاد را به وزارت ارشاد تراز انقلاب اسلامی و دولت اصولگرا و مردمی آیت الله رییسی برساند یا اینکه توانایی انجام این کار را ندارد.

این استاد دانشگاه و کارشناس فرهنگی کشور در ادامه گفت:  وزارت ارشاد کنونی، وزارت ارشاد دولت اصلاحات و خاتمی است و وزارت ارشاد رییسی نیست.

وی درباره اینکه نظرتان در خصوص نقش ابتذال در عرصه فرهنگ و هنر بر جامعه چیست افزود: این ها را همه می دانند مثل این است که شما بگویید درباره طلوع خورشید در هر روز صحبت کنید، در حالیکه این از بدیهیات است و صحبت از بدیهیات دیگر  معنایی ندارد.


کد مطلب: 803483

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803483/تئاتر-مخاطب-نتیجه-ولنگاری-فرهنگی-وزیر-ارشاد-خود-دولت-رییسی-برساند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com