جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مساکن مهر‌ی که کلنگی شد،‌ تحویل نشد/ کم‌کاری شدید دستگاه‌های خدمات‌رسان شهر جدید هشتگرد

شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 803454
در حالی حدود ۱۱ سال از ثبت‌نام متقاضیان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد می‌گذرد که با وجود پرداخت ۲ ساله اقساط این واحدها هنوز تحویل نشده است.
مساکن مهر‌ی که کلنگی شد،‌ تحویل نشد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، اوایل ماه جاری عباس قنبری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اشاره به این‌که قانون‌گذار وظایف شرکت عمران و مدیریت شهری را وضع کرده و بین این دو نهاد اختلافی وجود ندارد، اظهار کرد: ما تمام تلاش خود را برای ایجاد آرامستان برای شهر جدید هشتگرد می‌کنیم و کارشناسان ما در حال مطالعه برای پیدا کردن زمینی در این خصوص هستند تا با زمینی که در دوره گذشته جانمایی شده بود، جابجا کنیم.

وی با بیان این‌که شرکت عمران وظیفه دارد شهر جدید را به لحاظ زیرساختی مهیا و به دستگاه‌های مربوطه واگذار کند، افزود: 4500 واحد مسکونی در شهر جدید هشتگرد متقاضی ندارد  و بلاتکلیف است.

فارغ از 4500 واحدی که به گفته مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد فاقد متقاضی است، بخش زیادی از واحدهای مسکن مهر این شهر به دلیل کم‌کاری شرکت‌های خدمات‌رسان قابل واگذاری نیست.

یکی از متقاضیان مسکن مهر هشتگرد در این‌باره به تسنیم می‌گوید: سال 90 در مسکن مهر هشتگرد ثبت‌نام کردم و قرار بود 18 ماهه واحدم تحویل شود.

وی با بیان این‌که تا سال 92 تمام آورده خود را بر اساس اعلام شرکت عمران هشتگرد واریز کردم، افزود: حدود 2 سال است اقساط تسهیلات این واحد را پرداخت می‌کنیم اما به دلیل نبود زیرساخت‌های مربوط به آب، برف، گاز و محوطه‌سازی قابل واگذاری نیست.

وی با اشاره به این‌که به امید خانه‌دار شدن در طرح مسکن مهر ثبت‌نام کردم، تصریح کرد:‌ ماهانه حدود 4 میلیون و 300 هزار تومان حقوق می‌گیریم که حدود 2 میلیون تومان آنرا اجاره می‌دهم.

وی با بیان این‌که واحد مسکن مهرم فرسوده و کلنگی شده است، اضافه کرد: 11 سال از عمر این واحد گذشته و پیمانکار به دلیل فرسودگی آنرا مجددا رنگ زده است.

وی خواستار رسیدگی شرکت عمران هشتگرد به مشکل متقاضیان مسکن مهر این شهر شد و افزود: انتظار داریم مسئولان به خواسته ما توجه کنند، دیگر توان اجاره‌نشینی را نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *