پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

دورهمی «نو اصلاح طلبی» اصلاح طلبان +جزئیات

شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 803369
نکته جالب توجه آن است که نواصلاح‌طلبی هم با همان پیران اصلاح‌طلب دارد شکل می‌گیرد و برخلاف اسمش خبری از جوانی و تازگی در آن نیست.
دورهمی «نو اصلاح طلبی» اصلاح طلبان +جزئیات
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، خبر‌های رسیده حاکی از برگزاری نشست‌های جدید اصلاح‌طلبان با عنوان «نواصلاح‌طلبی» است. اصلاح‌طلبان در دوران هشت ساله دولت روحانی و پس از آن برای انتخابات‌های مختلف تشکل‌های مختلفی با حضور احزاب سیاسی خود ایجاد کردند که هیچ کدام در جلب نظر توده‌ها و حتی بدنه جوان جریان موفق نبودند. حالا این جلسات جدید با حضور افرادی همچون بهزاد نبوی، موسوی لاری، و محمدرضا عارف برگزار می‌شود تا ضمن آسیب شناسی عملکرد دهه اخیر اصلاح‌طلبان، بتواند راه‌های بازگشت آنان به هویتی را که هویت اصلاح‌طلبی می‌نامند، پیدا کند.

پیش از این‌ها افرادی همچون محمدرضا تاجیک، تئوریسین اصلاح‌طلب بار‌ها خواستار بازنگری اصلاح‌طلبان در شخصیت‌ها و مسیر انتخابی اصلاح‌طلبان شده بودند و تاجیک بار‌ها تلاش اصلاح‌طلبان برای رسیدن به قدرت را تخطئه کرده و اقدامات آنان را مخالف اصلاح‌طلبی دانسته بود. کارگزاران سازندگی رویکرد انتخابات محور دارند و می‌گویند باید با شرکت در انتخابات بتوانیم راه خود را بیابیم، اما برخی اصلاح‌طلبان رویکرد جامعه محور و همراهی با توده‌ها را حتی اگر منجر به تحریم انتخابات شود قبول دارند.

اما نکته جالب توجه آن است که نواصلاح‌طلبی هم با همان پیران اصلاح‌طلب دارد شکل می‌گیرد و برخلاف اسمش خبری از جوانی و تازگی در آن نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاحات ماندگار در قلوب ملت
امیر
Iran, Islamic Republic of
دیدیم چقدر مردم به شما نظر مثبت دارند
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردمو نابود کردند و توسط مردم از صحنه سیاسی کشور حذف شدند.
Iran, Islamic Republic of
چگونه شما می بینید ولی طرفداران اصلاحات نمی توانند ببینند