سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۴

ادمین کانال‌های نیمه‌محرمانه، سرائر و سایه‌نویس دستگیر شدند

جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب: 803302
ادمین های کانال های نیمه محرمانه، سرائر و سایه نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.
ادمین کانال‌های نیمه‌محرمانه، سرائر و سایه‌نویس دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، با مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه، ادمین های کانال های نیمه محرمانه، سرائر و سایه نویس به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

افراد بازداشت شده درصدد بودند از طریق انتشار اسناد طبقه بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را کسب کرده و سپس با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد اختلاف نمایند.

دستگیرشدگان سه نفر هستند که در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلا قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را صورت داده بودند.

ضمن درخواست از اصحاب رسانه جهت پرهیز از گمانه زنی درباره پرونده، اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق وب سایت گرداب و رسانه های رسمی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این پولی نژاد عفریته و مزدور رو هم چشم بسته ....بیارید و دل ملت ایران رو شاد کنید
Iran, Islamic Republic of
این خائنان را باید گردن زد تا عبرتی بشه برای بقیه
Iran, Islamic Republic of
سوال اصلی نحوه دستیابی این افراد به اخبار محرمانه است
رضا
Iran, Islamic Republic of
....