کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پکیج اقتصادی دزدگیر برای منازل و اماکن

26 خرداد 1401 ساعت 10:47

دزدگیر پارادوکس یک سیستم امنیتی هشداردهنده کانادایی است. مزیت رقابتی این محصول کیفیت،گارانتی چهارساله، اعتماد، محیط کاربری آسان و نوآورانه می باشد.


دزدگیر پارادوکس یک سیستم امنیتی هشداردهنده کانادایی است. مزیت رقابتی این محصول کیفیت،گارانتی چهارساله، اعتماد، محیط کاربری آسان و نوآورانه  می باشد. سیستم اعلام سرقت پارادوکس با کنترل کننده های سیستم، صفحه کلید، لوازم جانبی و حسگرها ورود افراد ناشناس را تشخیص داده و از سرقت اماکن جلوگیری می کند. محصولات دزدگیر پارادوکس طیف وسیعی از سناریوهای کاربردی با توجه به مقیاس پروژه ارائه می‌کند، از کاربردهای دزدگیر خانگی بی‌سیم گرفته تا دزدگیر اماکن مورد نیاز ساختمان تجاری . این بدان معنی است که سیستم ها را می توان با ویژگی های خاص با ترکیب ماژول ها از نظر اندازه افزایش داد.
 
امروزه به دلیل افزایش آمار دزدی حفظ امنیت خانه و محیط کار برای بسیاری از صاحبان ملک و مدیران حائز اهمیت شده و در صورت داشتن اجناس با ارزش و گران قیمت مثل طلا و... این موضوع بسیار حساس تر و ضروری تر می شود. با توجه به افزایش نیاز مشتری به این سیستم، انواع دزدگیر منزل و دزدگیر کلاسیک با تنوع و برندهای مختلف در بازار وجود دارد. برای اینکه بدانید دزدگیر منزل چی بخرید بهتر است قبل از خرید با مطالعه، اطلاعات کافی به دست آورید یا با مشاوره خرید دزدگیر منزل تماس بگیرید. در این مقاله سعی داریم اطلاعات پایه قبل از خرید دزدگیر منزل به شما بدهیم.
 
دزدگیر اماکن و منزل به طور کلی به دو دسته بی سیم و با سیم دسته بندی می شود که هرکدام در مکانی خاص و شرایط خاص نصب و اجرا می شود. دزدگیر با سیم جهت اجرا و نصب نیاز به سیم کشی دارد و در صورت جابجایی مکان انتقال آن نیاز به فردی متخصص و حرفه ای دارد. دزدگیر بی سیم به صورت وایرلس نصب و اجرا می شود و ریموت کنترل از راه دور دارد و مزیت این دزدگیر نصب و اجرای آسانتر و قابلیت انتقال به مکان جدید می باشد.
دزدگیر پارادوکس یک سیستم سخت افزار هشدار دهنده مستقر در کانادا است که بر سخت افزار هشدار قابل اعتماد، با استفاده آسان و نوآورانه برای تشخیص نفوذ تاکید دارد. این سازنده جزو اولین تولیدکنندگانی است که گزارش IP را ترویج می کند و چندین فناوری ثبت شده را در اختیار دارد.
دزدگیر پارادوکس در راه حل های تشخیص نفوذ، کنترل کننده های سیستم، صفحه کلید، لوازم جانبی و حسگرها تخصص دارد. این محصولات طیف وسیعی از سناریوهای کاربردی را ارائه می‌کنند، از کاربردهای خانگی بی‌سیم گرفته تا راه‌ حل‌های مقیاس ساختمان تجاری و مبتنی بر مدولار هستند. این بدان معنی است که سیستم ها را می توان با ویژگی های خاص با ترکیب ماژول ها از نظر اندازه افزایش داد. برای دزدگیر ویلا، دزدگیر شرکت، دزدگیر سایر اماکن می توانیم از دزدگیر پارادوکس استفاده کنیم.
شرکت فنی مهندسی آموت پکیج اقتصادی اسپکترا را برای کسانی که قیمت و هزینه پروژه برایشان مهم است را پیشنهاد می کند.
این پکیج شامل دزدگیر سری اسپکترا sp400، چشمی پارادوکس nv5، کیپد k636 و آژیر فلاشر501 جهت اجرای سیستم اعلام سرقت می باشد که در مقاله زیر به اختصار در مورد هر محصول توضیح می دهیم.
 
اجزای پکیج دزدگیر پارادوکس
دزدگیر sp4000
کنترل پنل SP-4000 راه حل های پیشرفته و ارتباط از طریق BUS را ارائه می دهد که امکان ایجاد سیستم هشدار ماژول را فراهم می کند. با گذرگاه ارتباطی، کنترل پنل را می توان از طریق یک سری ماژول، هم سیمی و هم بی سیم گسترش داد.
ریزپردازنده مرکزی به 4 منطقه سیمی (8 با مناطق عملکرد کپی) قابل ارتقا تا 32 منطقه سیمی / بی سیم. حداکثر 15 ناحیه صفحه کلید (یکی برای صفحه کلید). امکان درج کلید. حافظه 256 رویداد، 32 کد کاربری و کنترل از راه دور. امکان ورود سریع با نواحی باز و تقسیم سیستم به دو ناحیه مستقل با فضای مشترک. شماره گیر دیجیتال ساخته شده: 3 عدد برای مانیتورینگ شماره ایستگاه ها و 5 عدد برای شماره گیر صوتی (با VDMP3). گیربکس اتوماتیک تابستان و آفتاب. اتصال مستقیم به 9.6k baud با نرم افزار BabyWare. 1 خروجی قابل برنامه ریزی، قابل ارتقا تا 10. 1 خروجی رله. قابل ارتقا به 32 منطقه با ماژول های توسعه در BUS برای مناطق سیمی. برق "سوئیچینگ" 1.1A. محفظه فلزی 280x280x76 میلی متر. سازگار با کیبوردهای TM40، TM50، K32LCD، K32I، K32، K10H، K10V، K32LX و K32LX/86.
 

 

چشمی پارادوکس nv5
آشکارساز کوچک. قابلیت های بزرگ
NV5 نسل بعدی سری تشخیص دیجیتال ENVY است. NV5 از نسل قبلی خود NV500 تکامل یافته است - سفت‌افزار جدید و سخت‌افزار بهبودیافته شناسایی سریع‌تر و مطمئن‌تر، ایمنی هشدار نادرست و موارد دیگر را امکان‌پذیر می‌سازد، با طراحی شیکی که شما با آن آشنا هستید بسته‌بندی شده است.
 
ویژگی های چشمی پارادوکس nv5
سریعتر و قابل اطمینان تر *
NV5 برتر* را ارائه می دهد (در مقایسه با Paradox PRO476 و NV500):
گرفتن عملکرد
حتی تشخیص، بدون مناطق مرده در محدوده محافظت شده
پاسخ به حرکات - آهسته و سریع
ایمنی هشدار کاذب فناوری پارادوکس، پردازش سیگنال پالس خودکار (APSP) و پردازش دو یا یک لبه، انعطاف‌پذیری در تنظیم زمان پاسخ تشخیص را در مقایسه با ایمنی هشدار نادرست فراهم می‌کند.
جبران دما دیجیتال - قابلیت گرفتن یکسان در دمای عملیاتی مشخص
ایمنی RF
 
کیپد پارادوکس k636
دکمه های نور پس زمینه صفحه کلید
LED هایی که وضعیت پارتیشن را به شما اطلاع می دهند
Bbuzzer برای سیگنال دهی صوتی برخی رویدادهای سیستم
دکمه های عمل تک لمسی
پشتیبانی از عملکرد StayD
هشدارها: نگه داشتن صفحه کلید PANIC، FIRE و AUX
به یک پارتیشن اختصاص دهید
نمایش وضعیت 10 منطقه ای
قابلیت اتصال 1 منطقه هشدار
به طور مستقل مناطق زنگ را تنظیم کنید
به باس ارتباطی 4 سیم متصل می شود
 
 
آژیر فلاشر PH-501
آژیر فلاشردار PH501 مخصوص فضای داخل دارای تمپر درب و دیوار می باشد. آژیر PH501 سازگار با اکثر دستگاه های اعلام سرقت می باشد. آژیر فلاشر دار PH501 از قدرت صدای بالایی برخوردار است.جنس بدنه آژیر از ABS مرغوب می باشد.  تنظیمات آژیر با دیپ سوئیچ های داخل آژیر قابل تنظیم می باشد.
 
 
 
قیمت و خرید پک دزدگیر پارادوکس
جهت مشاوره رایگان و بازدید رایگان از پروژه می توانید با شرکت فنی مهندسی آموت تماس گرفته و بهترین پکیج دزدگیر پارادوکس را با توجه به مقیاس پروژه انتخاب کنید.
شرکت فراحفاظ آموت با بیش از 8 سال سابقه در زمینه فروش،پخش و اجرای پروژه های سیستم حفاظتی و امنیتی(پروژه سیستم اعلام سرقت، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، نصب دوربین مداربسته) نمایندگی اختصاصی در این صنعت با حضور متخصصان حرفه ای و تیم پشتیبانی، محصولاتی را به مشتریان خود معرفی می کند که خدماتی از قبیل قابلیت اطمینان و کاربری، دارای اینترفیس کاربر، سهولت استفاده و نصب، طراحی خارجی منحصر به فرد، پشتیبانی مستند و محلی سازی و ترجمه مستندات را داشته باشد.


کد مطلب: 803255

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803255/پکیج-اقتصادی-دزدگیر-منازل-اماکن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com