پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تصمیم مقتدی‌صدر برای خروج از روند سیاسی عراق

پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 803245
رهبر جریان صدر از تصمیم خود برای خروج از روند سیاسی عراق خبر داد.
تصمیم مقتدی‌صدر برای خروج از روند سیاسی عراق
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق گفت: تصمیم گرفتم که از روند سیاسی در عراق خارج شوم تا به هیچ شکلی با فاسدان همکاری نداشته باشم.

به گزارش میدل ایست نیوز: منابع آگاه خبر دادند که مقتدی صدر در جلسه با نمایندگان مستعفی جریان صدر تأکید کرده که از استعفا و کناره‌گیری از روند سیاسی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

بر اساس فیلمی که دفتر مقتدی صدر از این جلسه منتشر کرد، وی ضمن تشکر از نمایندگان مجلس گفت که آنها را دعوت کرده تا یک چیز را بگوید و آن اینکه تصمیم گرفته از روند سیاسی کشور خارج شود تا با «مفسدان» به هیچ نحوی شریک نباشد.

او در این جلسه که پشت درهای بسته برگزار شد تأکید کرد که در انتخابات آینده با «مفسدان» شرکت نخواهد کرد.

صدر افزود که بر فرض اگر مفسدان به یاری خدا از میان رفتند «شما نمایندگان و نامزدهای ما خواهید بود و آماده باشید وپراکنده نشوید و منتظر بمانید و خود را به لحاظ عقیدتی و سیاسی و حقوقی تقویت کنید و به ارتباطتان با ملت و من ادامه بدهید».

پیش از این، «مقتدی صدر»، در پی تداوم اختلافات با هیات هماهنگی گروه‌های شیعی بر سر تشکیل دولت جدید، از نمایندگان فراکسیون خود در پارلمان عراق خواست تا استعفانامه خود را برای ارائه به ریاست پارلمان بنویسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *