سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

حضور الکس نوری هم در استقلال منتفی شد/ طلسم انتخاب جانشین مجیدی

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 803197
باوجود اینکه الکس نوری گزینه اصلی هدایت تیم استقلال بود، مذاکره با این مربی هم بدون نتیجه ماند تا حضور او روی نیمکت آبی‌های تهران منتفی بشود.
حضور الکس نوری هم در استقلال منتفی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، پس از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال نام مربیان مختلفی به عنوان گزینه‌های هدایت این تیم مطرح شد که یکی از جدی‌ترین این اسامی، الکس نوری مربی ایرانی - آلمانی بود که حتی گفته می‌شد تا یکی دو روز آینده به صورت رسمی به عنوان سرمربی معرفی خواهد شد.

در مذاکراتی که بین نوری و نماینده‌های استقلال در دبی برگزار شد در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد و نوری که از روند مذاکرات نا امید شد ترجیح داد پرونده حضور در استقلال را برای خودش ببندد و این موضوع را منتفی اعلام کند.

نوری بدون آنکه از این مذاکرات نتیجه ای بگیرد به زودی دبی را ترک می‌کند. یکی از دلایلی که باعث شد حضور نوری در استقلال منتفی شود، عدم توافق بر سر مبلغ قرارداد و چگونگی پرداخت آن بود.

پیش از این جواد نکونام گزینه اصلی استقلال بود که او هم به حضور در این تیم پاسخ منفی داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند مربیانی که برای پول هواداران را اینطور اذیت میکنند فکر نمی کنند که اینها جوان و کم و سن و سال هستند و شاید برایشان اتفاق ناگواری بیافتد