کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرلشکر جعفری:

ضربات ایران به اسرائیل چند برابر شده و ادامه دارد/ جمهوری اسلامی نمی‌تواند خیلی از این ضربه‌ها را بیان کند/ خود مسئولان رژیم صهیونیستی از ضربات مطلع هستند

25 خرداد 1401 ساعت 13:45

رژیم صهیونیستی و مسئولان آن بهتر می‌دانند تاکنون چه ضرباتی از جمهوری اسلامی خورده‌اند و حتی بعضی از آنها هنوز استمرار دارد و در حال ضربه خوردن از این ناحیه هستند.


به گزارش جهان نیوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با تسنیم درباره برخی اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص وقایع اخیر کشورمان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و مسئولان آن بهتر می‌دانند تاکنون چه ضرباتی از جمهوری اسلامی خورده‌اند و حتی بعضی از آنها هنوز استمرار دارد و در حال ضربه خوردن از این ناحیه هستند. اینها ضرباتی است که در منطقه و در کشورهای مختلف، مقاومت اسلامی در منطقه و در کشورهای مختلف و حتی در داخل سرزمین‌های اشغالی به آنها وارد کرده است.

وی افزود: منتها این از مظلومیت جمهوری اسلامی است که نمی تواند خیلی از این ضربه هایی که به این رژیم وارد می کند  را بیان کند، اسم بیاورد و شرح دهد. لذا در این اقدامات چراغ خاموش بودن و محرمانه بودن آن را اکثرا حفظ می‌کند.

وی ادامه داد: اما آنها وقتی تروری انجام‌ می‌دهند مانند ترور بزدلانه شهید صیاد خدایی علنا آن را بیان می‌کنند. تروری که ناجوانمردانه و درحالی صورت گرفت که این شهید در ماشین و جلوی منزلش و بدون محافظ بوده و ترور او ارزش عملیاتی از نظر تکنیکی برای رژیم صهیونیستی ندارد و شبیه ترورهای کور منافقین در دهه 60 است.

جعفری افزود: ما و جبهه مقاومت چندین برابر این اقدامات را، هم قبل از شهادت شهید صیاد خدایی به رژیم اشغالگر وارد کردیم و‌ هم بعد از آن اما نمی‌توانیم جزییات آن را بیان کنیم‌. البته مردم ما این مسئله را به خوبی می فهمند و درک می‌کنند. اگر رژیم صهیونیستی یک عملیات می‌کند، میداند که پاسخ آن را چندین بار دریافت میکند.

وی یادآور شد: دشمنان سعی می کنند دیگر حوادث  کشور را هم از طریق عملیات روانی و رسانه‌ای به خود نسبت دهند در حالیکه خودشان بهتر از دیگران می دانند کار آنها نیست.


کد مطلب: 803177

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803177/ضربات-ایران-اسرائیل-چند-برابر-شده-ادامه-جمهوری-اسلامی-نمی-تواند-خیلی-این-ضربه-ها-بیان-کند-خود-مسئولان-رژیم-صهیونیستی-مطلع-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com