پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

ورزش در اتاق جلسات استانداری

چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 803155
در این ویدئو می‌بینیم که در اتاق رسمی، مسئولان پشت میز ایستادند و شروع به ورزش می‌کنند. این اتفاق با حضور تمامی آقایان و خانم‌های حاضر در جلسه رخ می‌دهد.
ورزش در اتاق جلسات استانداری
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، ویدئوی ورزش صبحگاهی و همگانی استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی، پشت میزهای جلسه شورای استانداری ایلام، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. در این ویدئو می‌بینیم که در اتاق رسمی، مسئولان پشت میز ایستادند و شروع به ورزش می‌کنند. این اتفاق با حضور تمامی آقایان و خانم‌های حاضر در جلسه رخ می‌دهد.

کاربری نوشت: «به جای این که در وقت اداری از این کارها بکنن صبح زودتر بیدار بشن برن توی پارک و در کنار مردم ورزش کنن این جوری هم ورزش کردن و هم پول بیت المال رو هدر ندادن.» کاربر دیگری نوشت: «جالب این جاست که بعضی از این مدیران حتی کت شون رو هم در نیاورده بودن و با کت مشغول ورزش بودن.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاربری نوشت: «به جای این که در وقت اداری از این کارها بکنن صبح زودتر بیدار بشن برن توی پارک و در کنار مردم ورزش کنن این جوری هم ورزش کردن و هم پول بیت المال رو هدر ندادن.»
.
حرف حق جواب ندارد.
Iran, Islamic Republic of
ورزش همگانی با کت وشلوارخدددددددددددمممممتتتتتتتتت هر دقیقه حد اقل 200هزارتومان ما هم بودیم ورزش صبحگاهی که هیچ کباده هم میزدیم
Iran, Islamic Republic of
دولت مردمی بهتر از این