پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

دستور ویژه رئیس‌ جمهور برای کنترل بازار مسکن

سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 803062
سخنگوی دولت با اعلام خبر انتصاب «محمدهادی زاهدی وفا» به سرپرستی وزارت کار، همچنین توضیحاتی درباره مالیات‌های مربوط به اصناف و موضوع دهک‌بندی‌ها در پرداخت یارانه ارائه کرد و گفت که دولت هیچ‌ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد.
دستور ویژه رئیس‌ جمهور برای کنترل بازار مسکن
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، بهادری جهرمی درباره ورود دولت به کنترل بازار مسکن هم گفت که رئیس‌ جمهور به وزرای راه و شهرسازی و صمت برای کنترل بازار مسکن دستور داده‌اند که بر اساس آن طرحی جدید ارائه شده و در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شهردار تهران نیز همکاری خود را با وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار مسکن آغاز کرده تا شاهد فشار کمتر به ویژه نسبت به مستأجران باشیم و اعتباراتی هم برای حمایت از مستأجران در بانک‌ها در نظر گرفته شده است.
 
 
سخنگوی دولت در پاسخ به سوال دیگری پیرامون لایحه استفاده از سلاح که در دولت قبل تحویل مجلس شورای اسلامی شده بود و طبق اعلام برخی رسانه‌ها در این لایحه جدید استفاده از سلاح برای همه مأموران مسلح در موارد ضروری مجاز شمرده می‌شود، گفت: آنچه رسانه‌ها در این زمینه اعلام کردند تا جایی که می‌دانم در متن لایحه وجود نداشته و این موضوع در صلاحیت نمایندگان مجلس است و دولت در خصوص این لایحه اظهار نظری نداشته است.

بهادری جهرمی درباره دریافت‌کنندگان کالابرگ الکترونیکی، گفت: در خصوص کالاهایی که ارز ترجیحی دریافت می‌کردند، زیرساخت‌ها برای کالابرگ الکترونیکی در دستور کار است.

دهک دهم هم از یارانه نان و دارو استفاده می‌کنند و یارانه آنها حذف نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با دستورات قبلی بازار ارز کنترل شد؟؟؟؟
ب
Iran, Islamic Republic of
با دستور كارى بثمر نمى رسد؟.
Iran, Islamic Republic of
الان معلوم میشه اقدامات دولت تدبیر به مراتب مهلک تر و کشنده تر از هجوم ویروس منحوس کرونا بود .چونکه خطر ویروس کرونا در یه دوره ۴ تا ۵ ماه با تزریق واکسن جمع و جور شد ولی اقتصاد مردم تا سالها درگیر عملکرد دولت تدبیر است