جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

وزیر ورزش: از تلاش شما در بازی با الجزایر لذت بردم!

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 802923
وزیر ورزش و جوانان گفت: رئیس جمهور دستور اکید داده‌ که هر آنچه مورد نیاز تیم ملی فوتبال است، باید فراهم شود.
سجادی: از تلاش شما در بازی با الجزایر لذت بردم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی پس از پایان دیدار ایران و الجزایر بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شد. او پس از بازگشت اعضای تیم ملی به هتل محل اقامت تیم، در جمع بازیکنان و اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم ملی ضمن خسته نباشید و خدا قوت به آنها گفت: امیدوارم با کمک خدا گام به گام که به جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم، با روحیه بالا و انگیزه مضاعف کار را پیش ببریم. ظهر روز یکشنبه بعد از صرف ناهار دیداری با سرمربی تیم برگزار شد. او به نکاتی اشاره داشت و ما هم توضیحاتی را مطرح کردیم. در این گفت‌وگو بر پیگیری شخصی رئیس جمهور هم تاکید کردم.

وی با اشاره به دیدار با نمایندگانی از بازیکنان تیم ملی که دیروز بعدازظهر انجام گرفت، گفت: جلسه مفصل و طولانی بود. من در این دیدار هم به صورت کامل توضیحاتی را ارائه دادم و می‌خواهم در جمع شما هم این اطمینان را بدهم که شما فرزندان میهن و عزیزان ما و امید کشور و جمهوری اسلامی هستید. همه شما را دوست دارند و ما به شما افتخار می‌کنیم. در جلسات هیئت دولت هم همیشه ذکر و خیر موفقیت‌های تیم ملی هست و تمامی اعضای هیئت دولت و در راس همه شخص رئیس جمهور علاقه‌مند به سرنوشت این تیم هستند. او بسیار پیگیر و بسیار مستمر به فکر این است که اقدامات و برنامه‌ها در جهت حمایت از شما عزیزان باشد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: پیش از سفر، رئیس جمهور نکاتی را به من عنوان کرد. روز شنبه هم با دستیار ویژه او  30 تا 40 دقیقه فقط درباره تیم ملی فوتبال صحبت کردم. یک منظور از حضور من در اینجا این بود که از طرف رئیس جمهور در کنار شما باشیم تا از نزدیک آنچه لازم است، خودمان ببینیم.

سجادی افزود: من خیلی دانش فوتبالی ندارم، اما به عنوان کسی که در ورزش مدیریت کرده‌ام و یکی، دو دهه در ورزش بوده‌ام، با دنیای این نوع مسائل خیلی فاصله ندارم و با حضور در کنار شما آن چیزهایی که باید متوجه شویم، دست‌مان می‌آید. پای صحبت سرپرست محترم تیم ملی هم نشستم. در تهران هم مرتب با سرپرست محترم فدراسیون در ارتباط هستیم و تعاملات‌مان را داریم. خیال‌تان راحت باشد که وظیفه وزارت ورزش و جوانان این است که به نمایندگی از کل کشور، آنچه که منابع موجود ما در کشور هست را بسیج ‌کنیم تا شما موفق شوید. خودتان را تنها نبینید. هفته پیش دو تن از همکاران خوب من سینا کلهر و اسماعیل احمدی اینجا حضور داشتند و نکاتی را که شما عزیزان در جلسه منعکس کرده بودید، به فوریت از قطر منعکس کردند و قبل از اینکه این همکاران به تهران برسند، ما پیگیری را شروع کردیم.

دستورات و گردش کارهای خوبی اتفاق افتاده است. تمام مسائلی که به همکارانم گفتید، توسط من به رئیس جمهور منتقل شده است. در هر صورت او به من تکلیف کردند که خدمت‌تان برسیم و ان‌شاءالله تا جام جهانی بیشتر از گذشته در کنار شما باشیم.

وی افزود: من را هم به عنوان خادم ورزش و جوانان یار خودتان بدانید و مطمئن باشید مدیریت و رفتار ورزشی ما با شما ادامه خواهد داشت، حتما استاندارد و حرفه‌ای و امیدوارم که قوت قلبی داشته باشید و بیشتر از گذشته وزارت ورزش و جوانان را کنار خودتان احساس کنید.

وزیر ورزش و جوانان ضمن خسته نباشید به اعضای تیم ملی بخاطر دیدار برابر الجزایر گفت: ورزش برد و باخت و بالا و پایین دارد. اسم بازی تدارکاتی هم تدارکاتی است. قصد دخالت ندارم و حتما قضاوت فنی با کادر محترم فنی است، ولی من به عنوان یک بیننده از تلاش شما لذت بردم. به هر حال مثل هر تیم دیگری نواقص و کم و کاستی‌هایی وجود دارد که حتما فیلم بازی توسط کادر فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به نکات مهم پی می‌برید. بله، همه دوست داریم در هر صحنه و رقابتی برنده میدان باشیم، اما چه کنیم که این ورزش است. بعضی مواقع شکست و متوقف شدن لازم است.

بعضی وقت‌ها شوکی به انسان و ورزشکار وارد شود لازم است. بعضی مواقع انسان نگران پیروزی باشد لازم است.

بعضی وقت‌ها انسان کمی استرس داشته باشد و مضطرب باشد، لازم است ولی مدیریت همه این‌ها با کادر فنی است.

ان‌شاءالله حتما برنامه‌ریزی می‌کنند که همه از این آزمون و خطاها با سربلندی عبور می‌کنیم.

سجادی در ادامه گفت: از دیدن‌تان خیلی خوشحال شدم. خیلی صمیمانه برای‌تان آرزوی موفقیت می‌کنم. من را به عنوان دوست، برادر و هم مهیمن حامی خودتان بدانید و مطمئن باشید که کل هیئت دولت و رئیس محترم جمهور به فکر شما هستند و به من دستور اکید داده‌اند که هر آنچه نیاز دارید، در خدمت‌تان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر محترم اسکوچیچ بعنوان سرمربی توان وتخصص هدایت تیم را ندارد لطفا از یکی از مربیان داخلی در کسوت سرمربی تیم ملی استفاده نمایید
سلام
Iran, Islamic Republic of
پدرجان اين تيم محلات هم نبود.
Iran, Islamic Republic of
یک سوال از وزیر محترم این تیم الجزایر تیم چندم این کشور بود