کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وقتی آقا ماشاالله شدن آرزو می‌شود! +فیلم

23 خرداد 1401 ساعت 10:09

آقا ماشاالله در سریال خانه به دوش در حالی نماینده قشر ضعیف جامعه بود که مالک یک خانه حیاط دار بود و یک وانت هم برای کاسبی در اختیار داشت اما حالا افرادی که این وضعیت را داشته باشند فاصله زیادی با قشر ضعیف جامعه دارند.


به گزارش جهان نیوز، سوء مدیریت شدید دولت سابق در بخش مسکن و رشد گزاف قیمت مسکن  در سال‌های اخیر باعث شده تا قدرت خرید مسکن به قدری کاهش یابد که خانه دار شدن به خصوص برای قشر ضعیف جامعه به یک رویا تبدیل شود.

در همین رابطه روزنامه خراسان در مطلبی با اشاره به یکی از سریال‌های طنز نوشت: سریال «خانه به دوش» را که حمید لولایی در آن نقش آقا ماشاا... داشت و رضا عطاران آن را ساخته حتما به خاطر دارید. سریالی که سال 1383 از تلویزیون پخش شد و در آن آقا ماشاا... به عنوان نماینده قشر ضعیف جامعه به مردم معرفی شد. حالا کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر تصاویری از این سریال نوشته‌اند که آن سال آقا ماشاا... در حالی نماینده قشر ضعیف جامعه بود که مالک یک خانه حیاط دار بود و یک وانت هم برای کاسبی در اختیار داشت اما حالا افرادی که این وضعیت را داشته باشند فاصله زیادی با قشر ضعیف جامعه دارند. کاربری نوشت: «ببین کارمون به جایی رسیده که حسرت قشر ضعیف جامعه در سال 1383 رو می‌خوریم بر عکس شعارها کاش به عقب برگردیم.»

بخشی از سریال خانه به دوش را در ادامه خواهید دید.
 

دانلود فیلم


کد مطلب: 802890

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/802890/وقتی-آقا-ماشاالله-شدن-آرزو-می-شود-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com