شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۲

امیرآبادی: فعلا از کالابرگ خبری نیست/ پرداخت یارانه نقدی تا شهریور ادامه دارد +فیلم

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 802878
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های بانک مرکزی برای ارائه خدمات کارت الکترونیکی به عنوان کالا برگ فراهم نیست؛ البته فعلا پرداخت یارانه نقدی ادامه پیدا می‌کند، احتمالا بعد از شهریور ماه تکلیف این موضوع روشن می‌شود.
امیرآبادی: فعلا از کالابرگ خبری نیست
به گزارش جهان نيوز، احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، درباره گرانی کالاهای اساسی در ماه‌های گذشته اظهارکرد: گرانی برخی اقلام متاثر از افزایش 57 درصدی حقوق‌ها و دستمزدها و سودجویی یک عده است که باید با آنها برخورد شود.

وی افزود: این افراد سودجو شرکت‌ها یا افرادی هستند که قیمت‌ها را بدون اجازه دولت افزایش می‌دهند یا احتکار می‌کنند و در هر جایی که هستند باید با آنها برخورد شود.

امیرآبادی ادامه داد: تعزیرات باید با این افراد برخورد کند، وزرای دادگستری، صمت و جهاد کشاورزی در کنترل بازار مسئولیت دارند؛ البته یکی از مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی اخیر مجلس همین مساله بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: براساس قانون بودجه دولت باید قیمت‌ها را بر اساس سهمی که تعیین می‌کند قیمت شهریور ۱۴۰۰ باشد و مابه‌التفاوت آن را هم بر اساس کالابرگ پرداخت کند و این مصوبه مجلس است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های بانک مرکزی برای ارائه خدمات کارت الکترونیکی به عنوان کالا برگ فراهم نیست؛ البته فعلا پرداخت یارانه نقدی ادامه پیدا می‌کند، احتمالا بعد از شهریور ماه تکلیف این موضوع روشن می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از این که دلار ارزون شده خیلی خوشحالیم. 33 تومن قیمت دلار خیلی پایینه...!!!
Iran, Islamic Republic of
من که اصلا ناراحت نیستم چون اگر دولت روحانی با امثال همتی ادامه پیدا میکرد الان دلار 100 هزار تومن شده بود و این دولت جلوش رو گرفت
Iran, Islamic Republic of
ما عادت داریم داداش و نگران نیستیم چون یه شبه دیدیم چطور دلار از 3 هزار تومن رفت تا 32 هزار تومن و...
Iran, Islamic Republic of
قربونت برم دلار مثل دولت قبل 10 برابر که نشده و فقط دو تا سه هزار تمون گرون شده و اونم دوباره میاد پایین . شما خودت رو ناراحت نکن
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
بازم خدا رو شکر این دولت سره کاره که هیچ کدومشون صرافی ندارن تا مثل دولت قبل یه شبه دلار رو 10 برابر کنن ....!!
از همون اول هم معلوم بود هیچ برنامه ای برای کالابرگ ندارند.
Iran, Islamic Republic of
چرا وقتی که زیرساخت‌های بانک مرکزی برای ارائه خدمات کارت الکترونیکی به عنوان کالا برگ فراهم نیست این طرح را انجام داده اند؟
Iran, Islamic Republic of
چرا ..... الان باید اقدام کنید تا بعدا جواب دهد
Iran, Islamic Republic of
معلومه تو تمام مشکلت قیمت بستنیه و خیلی بستنی دوست داری .
Iran, Islamic Republic of
خیلی به مردم فشار نیامده چوم دیگر حسگر فشارشان از فشار خراب شده
Iran, Islamic Republic of
چشمتان روشن مشاوره خارجی برای راه اندازی سامانه کالابرگ بحث هک ان را هم فکری بفرمایید