پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

هدیه تبلیغاتی؛ به صرفه ترین روش تبلیغاتی برای مانایی در ذهن مخاطب

شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب: 802734
 
یکی از اهداف اساسی شرکت ها، موسسات، کمپانی ها و کسب و کارها از ارائه ی تبلیغات، معرفی و شناساندن برند خود به مخاطبان است. شاید شما هم تا کنون شنیده باشید که هدیه تبلیغاتی؛ به صرفه ترین روش تبلیغاتی برای مانایی در ذهن مخاطب است. اما این اتفاق چگونه ممکن است؟

امروزه تبلیغات یکی از فاکتورهای اصلی شرکت ها و کسب و کارها برای جذب مخاطب است. اما اگر قصد دارید تبلیغاتی موثر را تجربه کنید، وقت آن است تا از ارائه ی تبلیغات یکنواخت، معمولی و کسل کننده ی همیشگی دست بردارید و به سراغ نوع جدیدی از تبلیغات یعنی خرید انواع گیفت ها از بهترین نمایندگی هدایای تبلیغاتی ارزان بروید. مدیران شرکت ها و کمپانی های موفق و بزرگ، ارائه ی هدایای تبلیغاتی را یکی از بهترین و موثرترین راهکارهای تبلیغاتی می دانند.

تنوع و تعداد هدیه تبلیغاتی همانند دیگر محصولات تزئینی در حال افزایش است. این تغییرات را می توانید در دسته ست های سررسید و هدیه نفیس برای مدیران را مشاهده کنید. یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی لوکس و پرفروش که تا الان توانسته در رده بالاترین ها قرار بگیرد، هدیه اداری عید است. ست های مدیریتی عبارتند از فولدر ماشین، پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، خودکار، جا کلیدی و جا کارتی تبلیغاتی؛ که با توجه به بودجه خود می توانید بهترین هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید.

طبق تحقیقات انجام شده توسط انجمن PPAI آمریکا، 62 درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، نام، برند و جزئیات پیرامون آن شرکت را تا مدت ها به یاد خواهند داشت. هنگامی که شما یک هدیه ی تبلیغاتی مناسب را به مخاطبانتان ارائه می دهید، مخاطب با هر بار مشاهده و استفاده از هدیه ی تبلیغاتی، نام شرکت و برند شما را به یاد می آورد و این امر سبب ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب می شود.

در صورت ارائه ی یک هدیه ی تبلیغاتی خوب و کاربردی به مخاطب، فرد به دلیل ایجاد حس قدردانی از هدیه ی شما، نوعی از وفاداری را به برند شما احساس می کند که این امر می تواند شما را به نتیجه ی دلخواه از تبلیغات برساند. با توجه به ثبت اسم برند، لوگو و اطلاعات تماس بر روی هدیه تبلیغاتی، این هدیه به عنوان یک کارت ویزیت همیشگی و در معرض دید مخاطب عمل می کند که می تواند مخاطبان شما را به مشتریانتان تبدیل کند.

هدایای تبلیغاتی نفیس کاواترسیم می توانند به بیلبوردهایی برای تبلیغ کالا یا خدمات شما تبدیل شوند. فرض کنید که شما یک کیف کوچک با نام و لوگوی برند خود را به مخاطب ارائه می کنید، مخاطبان شما با هر بار استفاده از این هدیه، نام برند شما را در معرض نمایش عموم قرار می دهند. در این روش شما می توانید بدون صرف هزینه های گزاف، صدها بیلبورد تبلیغاتی در خانه ها، ادارات و خیابان ها را به خود اختصاص دهید.

طبق یک نظرسنجی انجام شده، 94 درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی، برند هدیه ی تبلیغاتی خود را تا 2 سال در ذهن دارند و 75 درصد از این افراد از هدیه ی تبلیغاتی به طور کاربردی استفاده می کنند. اگر هدیه ی تبلیغاتی شما یک هدیه ی کاربردی و مناسب باشد، جامعه هدف شما با هر بار دیدن هدیه تبلیغاتی، نام برند شما را به خاطر می آورد و به همین دلیل مدیران موفق شرکت ها، موسسات، کمپانی ها و کسب و کارهای مختلف همواره با قاطعیت عنوان می کنند که هدیه تبلیغاتی؛ به صرفه ترین روش تبلیغاتی برای مانایی در ذهن مخاطب می باشد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
United States
خیییییییییییلی خوب بود.ممنون از مطالب مفیدی که منتشر میکنید
حمید
Iran, Islamic Republic of
ممنون از مطلب مفیدتون .