کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آتش‌سوزی بزرگ در اتوبوسرانی شهر «صفد» اراضی اشغالی +فیلم

مهر , 21 خرداد 1401 ساعت 14:20

منابع صهیونیستی از وقوع یک آتش‌سوزی بزرگ در پایانه اتوبوسرانی در شهر صفد در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از رسانه‌های فلسطینی، منابع صهیونیستی از وقوع یک آتش‌سوزی بزرگ در پایانه اتوبوسرانی در شهر صفد در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گفته این منابع، ۱۸ اتوبوس در این حادثه طعمه حریق شدند. علت این آتش‌سوزی مشخص نشده است. در روزهای اخیر چندین مورد آتش سوزی در اراضی اشغالی رخ داده است. آخرین موارد آتش سوزی در روزهای اخیر در دانشکده افسری رژیم صهیونیستی و یک کارخانه چوب در منطقه وادی العاره بوده است.


دانلود فیلم

رژیم صهیونیستی در انتشار اخبار رخدادهایی نظیر آتش سوزی و همچنین عملیات‌های مقاومتی سانسور شدیدی اعمال می‌کند تا در نهایت هدف اصلی خود یعنی ایجاد امنیت برای اشغالی نشینان را فراهم کند.

با توجه به اینکه جامعه صهیونیستی جامعه چند پاره با ترکیب جمعیتی بسیار ناهمگون از کشورهای مختلف جهان است، سران رژیم صهیونیستی همواره سعی می‌کنند از انتشار و درز اخباری که امنیت ذهنی اشغالی نشینان را از آنان می‌گیرد، جلوگیری کنند.

براین اساس، بسیاری از صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی هر روزه، با اخباری دست چین شده از سوی رسانه‌های صهیونیستی مواجه هستند که امنیت این رژیم را در بالاترین سطح نمایش می‌دهد. این مساله برای جلوگیری از مهاجرت معکوس در جامعه‌ای که شمار زیادی از جمعیت آنها تابعیت اصلی کشورهای دیگر را دارند، حیاتی به نظر می‌رسد.

البته در بزنگاه‌های مختلف از جمله عملیات‌های شهادت طلبانه و یا عملیات موشکی مقاومت فلسطین، این چتر امنیتی پوشالی برچیده می‌شود و سیمای عریان رژیم صهیونیستی بیشتر به چشم می‌آید. بر همین مبنا در رخدادهای این چنینی شاهد هستیم جامعه صهیونیستی دچار شوک شده و مدتها دچار معضلات روحی و روانی می‌شوند.


کد مطلب: 802697

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/802697/آتش-سوزی-بزرگ-اتوبوسرانی-شهر-صفد-اراضی-اشغالی-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com