جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

روند نزولی کرونا در ایران

شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 802685
بررسی بیماری کرونا در هفته گذشته و مقایسه آن با هفته اول خرداد ۱۴۰۱، نشان می‌دهد که موارد ابتلا، بستری و فوتی ها، در سراسر کشور، روند کاهشی داشته‌ است.
روند نزولی کرونا در ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، در ادامه روند کاهشی کرونا در کشور، تعداد موارد بستری جدید بیماران کرونا در هفته گذشته نسبت به هفته اول خرداد، با کاهش ۴۴ درصدی از ۳۱۹ به ۱۷۸ مورد رسیده است.

همچنین موارد فوت روزانه نیز در این بازه زمانی از ۲۹ به ۲۲ نفر رسیده که معادل حدود ۲۵ درصد کاهش است.

تعداد موارد سرپایی شناسایی شده در هفته گذشته نسبت به هفته اول خرداد، از یک هزار و ۱۶۲ به ۸۱۰ نفر رسیده که کاهش حدود ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد که این نشان دهنده کاهش بار بیماری در کشور است.

مقایسه تعداد بیماران بستری کووید ۱۹ بین هفته‌های اول و دوم خرداد، نشان از کاهش و ثبات بیماران بستری در ۲۸ استان کشور را نشان می‌دهد، البته در سه استان دیگر نیز تعداد موارد بستری در هفته گذشته، ۵ و ۶ نفر بوده است.

همچنین کاهش یا ایستایی موارد فوتی هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل آن، در ۲۸ استان کشور ثبت شده و در سه استان دیگر نیز تعداد موارد مرگ و میر هفتگی از صفر و یک به یک و ۲ نفر رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *