سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

ستاره ایرانی بالاتر از امباپه

شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۱۸
کد مطلب: 802605
ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو بالاتر از بازیمنانی مانند امباپه و وینیسیوس جونیور در صدر پنالتی‌گیرترین بازیکنان این فصل اروپا قرار گرفت.
ستاره ایرانی بالاتر از امباپه
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مهدی طارمی پس از گذراندن فصلی درخشان در لیگ فوتبال پرتغال که با قهرمانی پورتو به پایان رسید، توانست عناوین انفرادی مانند جایزه بهترین بازیکن پورتو و همچنین موثرترین بازیکن فصل لیگ پرتغال را از آن خود کند.

قطعا یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد طارمی توانایی بالای وی در گرفتن پنالتی در محوطه جریمه تیم‌های رقیب است و هرچند گاهی مورد انتقاد تیم‌های رقیب قرار گرفته، اما این وِزگی وی باعث شده تا ستاره ایرانی پورتو بالاتر از بازیکنان سرشناس جهان از حیث گرفتن پنالتی بایستد.

از همی رو سایت «Matchday 365» در گزارشی ۶ بازیکن برتر پنالتی‌گیر در ۷ لیگ معتبر اروپایی را معرفی کرد که مهدی طارمی با ۵ پنالتی گرفته شده بالاتر از بازیکنانی مانند امباپه، لاکازت و وینیسیوس جونیور قرار گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *