کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهارمین استعفا در تیم «نفتالی بنت»

مهر , 18 خرداد 1401 ساعت 9:58

در ادامه دومینو استعفاهای اطرافیان «نفتالی بنت»، سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم به عنوان چهارمین کارمند ارشد دفتر وی، امروز استعفا داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از رسانه صهیونیستی تایمز آو اسراییل، در ادامه استعفاهای سریالی در دفتر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی، سخنگوی وی نیز امروز دوشنبه استعفا داد.

بر اساس اعلام این رسانه‌های صهیونیستی، «متان سیدی» (Matan Sidi) سخنگوی نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم اسرائیل استعفای خود از منصبش را اعلام کرد.

گزارش ها در این خصوص حاکیست، «متان سیدی» ریاست دفتر نخست وزیر و مشاوره رسانه‌ ای شخصی نفتالی بنت را برعهده داشت.

«یونام بن یتسحاق» جایگزین «سیدی» در پست سخنگوی سیاسی نخست وزیر رژیم اسرائیل خواهد شد.

این چهارمین استعفا میان کارمندان ارشد دفتر نفتالی بنت طی هفته‌ های اخیر به شمار می‌آید.

اخیراً مقامات متعددی در دفتر نفتالی بنت استعفاهای خود را اعلام کرده‌ آمد.

منابع خبری از استعفا و کناره گیری دستیار شخصی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلایل نامعلوم خبر می‌دهند.

درست یک هفته پیش بود که کناره گیری دستیار نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی خود نفتالی بنت در یک پست توئیتری نیز تائید شد.

نفتالی بنت در پست توئیتری خود درباره کناره گیری دستیار اصلی اش نوشته بود: «نائومی ساسون»، روز دوشنبه تصمیم گرفت سمت خود را ترک کند.

نخست وزیر جنجالی رژیم صهیونیستی که این روزها با خطر از دست دادن اکثریت ائتلاف تحت حمایتش در پارلمان رژیم صهیونیستی دست و پنجه نرم می‌کند، درباره کناره گیری دستیارش گفته بود: من در سال ۲۰۱۶ با نائومی آشنا شدم. او کار خود را در دفتر من در وزارت آموزش و پرورش آغاز کرد و از آن زمان رشد کرده است و راه طولانی را با من طی کرده است. به عنوان مدیر دفتر، به عنوان دستیار شخصی و به عنوان فرد حرفه‌ای و مهمتر از همه - به عنوان یک همکار او سال‌ها با من همراه بوده است.

استعفا و جدایی دستیار نفتالی بنت در شرایطی انجام شد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با موجی از کناره گیری ها و استعفاها روبرو است.

منابع صهیونیستی دو هفته پیش هم از استعفای «تال گان تزوی» رئیس دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده بودند. گان تزوی از نزدیک‌ترین افراد به نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی محسوب می‌شد.

اما استعفای گان تزوی نیز تنها ۱۰ روز پس از استعفای فرد دیگری با نام «شمریت مئیر»، مشاور سیاسی نفتالی بنت رخ داده بود.


کد مطلب: 802433

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/802433/چهارمین-استعفا-تیم-نفتالی-بنت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com