کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نکونام پیشنهاد سرمربیگری استقلال را رد کرد

17 خرداد 1401 ساعت 11:51

ظاهرا جواد نکونام به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایرنا، پس از قهرمانی استقلال و جدایی عجیب فرهاد مجیدی از این تیم، مصطفی آجورلو مدیرعامل آبی‌پوشان به تکاپو افتاد تا خیلی سریع سرمربی این تیم را انتخاب کند. بهترین گزینه داخلی برای نیمکت استقلال از نظر مدیران این تیم، جواد نکونام سرمربی فعلی فولاد خوزستان بود و همین موضوع باعث شد تا خیلی‌ها کاپیتان اسبق این تیم را دوباره آبی‌پوش بدانند.

اما با گذشت چند روز از این گمانه‌زنی‌ها نکونام تصمیمش را گرفته و قصد ندارد تا هدایت استقلال را قبول کند. البته این تصمیم کاملا عقلانی به نظر می‌رسد چرا که این تیم در فصل گذشته بدون شکست قهرمان لیگ برتر شده و در صورت کسب نتایج ضعیف، سرمربی آن تحت فشار هواداران و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. بدون شک هیچ مربی ایرانی این ریسک را برای خود و رزومه‌اش نمی‌پذیرد که در این شرایط هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

موضوع دیگر این است که نکونام محبوبیت زیادی بین هواداران استقلال ندارد و زمانی که گمانه‌زنی‌ها درباره نشستن او روی نیمکت آبی‌پوشان شروع شد، طرفداران قهرمان لیگ برتر واکنش خوبی به این تصمیم نداشتند و از این انتخاب به خوبی استقبال نکردند.

با این اوصاف، مدیران استقلال یا باید به سراغ یک گزینه داخلی دیگر بروند که این تصمیمی عقلانی به نظر نمی‌رسد، یا سراغ گزینه‌های خارجی بروند که در صورت عدم کسب نتیجه در فصل آینده، تحت فشار شدید قرار نگیرند.


کد مطلب: 802359

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/802359/نکونام-پیشنهاد-سرمربیگری-استقلال-رد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com