جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

قالیباف: آمریکا هیچ‌گاه با ایران کنار نخواهد آمد

سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 802355
انقلاب اسلامی باعث حیات مجدد اسلام و عزت مسلمانان در این عصر شد؛ آنهم در اوج حاکمیت فرهنگ لیبرالیستی و اومانیستی در جهان.
قالیباف: آمریکا هیچ‌گاه با ایران کنار نخواهد آمد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در سومین اجلاس بین‌المللی فعالان مهدوی که در تهران برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام، یاد شهدای ۱۷ خرداد (حمله داعش به مجلس شورای اسلامی) را گرامیداشت و گفت: امام راحل جز برای خدا کلامی نگفت و جز برای خدا گامی برنداشت و همین سیر الی الله باعث شده است که به گفته رهبر معظم انقلاب، امام خمینی روح و جان این انقلاب باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی باعث حیات مجدد اسلام و عزت مسلمانان در این عصر شد؛ آنهم در اوج حاکمیت فرهنگ لیبرالیستی و اومانیستی در جهان.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی حرف از مهدویت می‌شود، در واقع صحبت از همه خوبی‌ها و ترسیم یک آینده روشن برای بشریت و تحقق همه خواسته های الهی و انسانی است.

قالیباف تصریح کرد: بحث مهدویت، در حقیقت بحث حاکمیت حجت خداوند بر این عالم است و این یک حقیقت انکارناپذیر است.

وی تاکید کرد: در مسأله مهدویت، صحبت از انسان کامل است که واسطه فیض الهی در زمین است و هر حرکتی در این مسیر، یک توفیق الهی برای ماست.

رییس قوه مقننه با بیان اینکه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، این انقلاب را آغازگر یک راه جدید در عالم دانسته‌اند ، گفت: انقلاب در عصری ظهور کرد که همه شئون زندگی انسانها در قبضه دو مکتب انسان ساخت بوده است.

قالیباف با بیان اینکه انقلاب ما برخاسته از دو فرهنگ عاشورای حسینی و مهدویت بوده است، تصریح کرد: این انقلاب در جایی برخاست و به پیروزی رسید که کانون امن خدمت به صهیونیسم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....