کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات درگیری مسلحانه در ارومیه

17 خرداد 1401 ساعت 8:56

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به یک فقره درگیری مسلحانه‌ در خیابان آزادگان شهر ارومیه گفت: ماموران انتظامی چهار عامل این درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، حوالی ساعت 20 شب گذشته درگیری مسلحانه میان سرنشینان چند خودروی سواری در خیابان آزادگان ارومیه رخ داد.

در این درگیری مسلحانه که با استفاده از سلاح‌های شکاری رخ داد، سرنشینان دو خودرو به سمت خودروی دیگر شلیک و راننده یکی از خودروها زخمی شد و به دنبال این درگیری، نیروهای پلیس نسبت به تعقیب متهمان فراری اقدام کرد‌.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی در این ارتباط با اشاره به یک فقره درگیری مسلحانه‌ در خیابان آزادگان شهر ارومیه اظهار داشت: بر اثر یک فقره درگیری مسلحانه‌ منجر به تیراندازی در یک خیابان این شهر، ماموران انتظامی چهار عامل این درگیری را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ صادق شکری با بیان اینکه در این تیراندازی دو ‌خودرو و یک قبضه کلاشینکف نیز توفیف شد، افزود:‌ علت اصلی این درگیری نزاع و اختلافات خانوادگی اعلام شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: این درگیری ساعت حوالی 20 امشب رخ داده و مسوولان در حال بررسی افراد دخیل در آن هستند.

‌برخورد با عاملان تیراندازی مسلحانه درس عبرتی برای قانون‌شکنان خواهد بود
حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه نیز با اشاره به درگیری مسلحانه در خیابان آزادگان ارومیه، اظهار کرد: دستگاه‌ قضایی به طور جد، پیگیر شناسایی هرچه سریع عاملان تیراندازی است.

به گفته وی، عاملان این تیراندازی پس از طی مراحل قانونی و قضایی به اشد مجازات خواهند رسید.

وی ادامه داد: با کسانی که با ایجاد رعب و وحشت، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازند به هیچ عنوان مماشاتی در کار نخواهد بود و اشد مجازات در انتظارشان است.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه اضافه کرد: در حال شناسایی هویت تمامی عاملان این درگیری مسلحانه هستیم که در دستور کار ویژه دستگاه قضایی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت روانی جامعه برای ما در اولویت قرار دارد، گفت: برخورد قاطع با عاملان این حادثه، درس عبرتی برای سایر قانون شکنان خواهد بود.


کد مطلب: 802321

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/802321/جزئیات-درگیری-مسلحانه-ارومیه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com