جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
آخرین جزئیات حادثه متروپل در آبادان؛

جانباختگان متروپل به ۴۱ نفر رسید/ معاون رئیس جمهور: آواربرداری متروپل تعطیل شدنی نیست

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 802222
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه آواربردای متروپل ادامه دارد، از تخریب سازه باقی مانده متروپل پس از پایان آواربرداری سخن گفت و افزود: مجوز‌های تخریب متروپل صادر شده است.
جانباختگان متروپل به ۴۱ نفر رسید/ معاون رئیس جمهور: آواربرداری متروپل تعطیل شدنی نیست
به گزارش جهان نيوز، فرماندار آبادان در مورد تعداد جانباختگان حادثه متروپل گفت: با خارج کردن و شناسایی ۳ جسد دیگر از زیر آوار تعداد جانباختگان متروپل به ۴۱ نفر افزایش یافت.

سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به آبادان
سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه بازدید از متروپل در جمع خبرنگاران با تسلیت حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل، اظهار کرد: لازم است از تلاش‌های ارزنده مسؤولان کشوری و مدیران استان خوزستان در امداد و نجات و آواربرداری انجام شده، تشکر کنم.

وی افزود: حادثه متروپل حادثه تلخی بود که براساس گزارش‌ها ۳۸ نفر از هموطنان عزیزمان جان شیرین خود را از دست دادند و تعدادی هم آسیب دیدند و مجروح شدند. آقای رییس‌جمهور در بازدیدی که داشتند دستورات لازم را صادر کردند.

مرتضوی متذکر شد: فرماندهی عملیات آواربرداری و مدیریت کار با استاندار است که خوشبختانه با تدبیر پیش رفته و قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان پیمانکار و دستگاه‌های اجرایی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: مجوز‌های لازم برای تخریب پیش‌بینی شده و قطعا کار همچنان ادامه دارد یعنی پس از آواربرداری، عزیزان برای تخریب بقیه سازه اقدام خواهند کرد و کار تعطیل شدنی نیست، همه دستگاه‌ها پای کار هستند.

معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به سفر نوروز ۱۴۰۱ رییس‌جمهور به استان خوزستان یادآور شد: حسب دستور رییس‌جمهور در ایام نوروز به منظور بررسی پیشنهادات استان خوزستان، در خصوص طرح توسعه همه جانبه شهر‌های آبادان و خرمشهر به استان خوزستان آمدم تا با برنامه‌ریزی مدون، مشکلات شهرستان‌های استان احصاء و اعتبارات لازم پیش‌بینی شود تا قدری از مشکلات مردم شریف مرتفع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *