شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

مسی باشگاه فرانسوی را پولدار کرد +عکس

يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب: 802118
باشگاه پاریسن ژرمن در یک سال گذشته جهش بی نظیری از لحاظ اقتصادی داشته است.
مسی باشگاه فرانسوی را پولدار کرد +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نشریه «فوربس» در حوزه تجارت در گزارشی به جهش بی سابقه ارزش باشگاه پاری سن ژرمن در طول فصل گذشته بعد از پیوستن لیونل مسی اسطوره بارسلونا به این تیم خبر داد.

طبق گزارش این نشریه معتبر بین المللی ارزش پاری سن ژرمن نسبت به سال گذشته با رشد ۱۶ درصدی به ۳.۳۶۸ میلیارد یورو رسید که در نوع خودش بی نظیر است.

هیچ باشگاه فوتبالی در دنیا رشد بیشتر از پاری سن ژرمن در سال گذشته نداشته است. انتقال لیونل مسی دارنده ۷ توپ طلای بهترین بازیکن جهان از بارسلونا به پاری سن ژرمن دلیل این جهش به شمار می آید.

آمار دنبال کننده های صفحات مجازی  پاری سن ژرمن  بعد از پیوستن مسی به این تیم ۱۶۰ میلیون نفر افزایش یافته است و درآمد باشگاه نسبت به سال گذشته ۷۰۰ میلیون یورو افزایش یافته است.

بدون شک این رشد بی نظیر در باشگاه پاری سن ژرمن به دلیل حضور لیونل مسی در این باشگاه فرانسوی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب دنیای فانتزی و توخالی و مضحکی ساختن این غربیها برای مردم جهان , با اومدن یه بازیکن فوتبال به یه باشگاه میلیونها دلار روانه جیب سرمایه داران دم کلفت اون باشگاه میشه! .