جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پوتین: شرایط جهانی، پیچیده است

جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 802038
رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه چالش های و خطرات قدیمی در عرصه تحولات جهانی قدیمی هنوز حل نشده باقی مانده است، هشدار داد که شرایط جهانی همچنان پیچیده و پیش بینی سیر تحولات دشوار است.
پوتین: شرایط جهانی، پیچیده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنانی گفت شرایط جهان همچنان پیچیده و پیش بینی سیر تحولات آن دشوار است.

پوتین در ادامه اظهاراتش افزود: همزمان با ظهور چالش‌های جدید، چالش‌ها و خطرات قدیمی هنوز در عرصه تحولات جهانی حل نشده باقی مانده است.

این هشدارهای رئیس جمهور روسیه در حالی مطرح می‌شود که وزارت خزانه داری آمریکا دیروز پنجشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد دور جدید تحریم‌ها علیه روسیه ۱۷ فرد از جمله «سرگئی رولدوگین» از نزدیکان پوتین، و «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه این کشور را نیز هدف قرار می‌دهد. در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است تحریم‌های جدید همچنین ۱۶ شرکت، هفت کشتی و سه هواپیما روسی را هدف قرار داده است.

در همین ارتباط، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز پنج شنبه در آستانه صدمین روز آغاز جنگ اوکراین گفت از جامعه جهانی می‌خواهیم که از طریق تأمین سلاح‌های لازم به ما در دفاع از سرزمین مان کمک کند. وی متوقف کردن ماشین جنگی روسیه را مستلزم اتحاد تلاش‌های بین المللی در برابر آن دانست.

گفتنی است کشورهای عضو اتحادیه اروپا به همراهی آمریکا از ابتدای جنگ اوکراین سیل تسلیحاتی نظامی را راهی این کشور کردند و تمام اهتمام خود را در جهت شعله ور نگه داشتن آتش جنگ و کشاندن روسیه به یک جنگ فرسایشی به کار بسته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *