يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

مامور قلابی در شهر ری دستگیر شد

شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 802032
فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگیری فردی که خود را مامور معرفی و از اتباع سایر کشورهای همسایه در این شهرستان سرقت می کرد خبر داد.
مامور قلابی در شهر ری دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جليليان گفت:در پی یک فقره اعلام شکایت مبنی بر سرقت که پس از سوار شدن ۲ اتباع به یک مینی بوس ، راننده و یک شخص دیگر خود را غصب عنوان مامور معرفی نموده بودند و از ۲ اتباع ۲ تلفن همراه به سرقت برده اند با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۶ حسن اباد قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی تخصصی و رصدهای اطلاعاتی هویت یکی از سارقان شناسایی شد و پس از هماهنگی های قضائی نامبرده را دستگیر و خودرو مینی بوس نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه در تحقیقات متهم به بزه ارتکابی خود معترف گردید و احساس پشیمانی کرد گفت: دستگیری دیگر متهم پرونده و انجام تحقیقات در دستور کار پلیس ری است.

این مقام انتظامی عنوان کرد:پس از انجام تحقیقات مالباختگان به کلانتری دعوت و پس از اخذ شکایت تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *