پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

واکنش رحمتی به شایعه حضور در استقلال

جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 802008
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید به قراردادش با تیمش پایبند است.
واکنش رحمتی به شایعه حضور در استقلال
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بعد از دوران بازیگری‌ام، روز به روز دارم پیشرفت سپاهان را می‌بینم و امیدوارم تیم‌های دیگر لیگ ما هم در بالاترین سطح حضور داشته باشند. من خودم در فصول مختلف در سپاهان بودم و پیشرفت این تیم را دیدم. به نویدکیا تبریک می‌گویم. ما می‌دانستیم حریف بازیکنان غایب زیادی دارد اما عملکرد خوبی داشت. تیم ما به خاطر نزدیکی بازی‌ها خسته بود اما بازی برابری را شاهد بودیم و خوشحالم دو تیم سالم از زمین بیرون آمدند.

او درباره احتمال جدایی برخی بازیکنان تیمش گفت: نتیجه این فصل آلومینیوم حاصل یک کار جمعی بوده که از مدیریت تا کادر فنی سابق در آن دخیل بودند. پس از آن یه پروسه‌ای پیش آمد که تیم نتوانست در ۱۳ بازی نتیجه بگیرد که ما به مجموعه اضافه شدیم. برای یک تیم که سال دومش حضورش در لیگ است، رتبه هشتم و حضور در فینال حذفی یک اتفاق بزرگ است و این تیم می‌تواند بزرگ باشد و راه درست را پیش می‌برد. ما برنامه خود را به مدیریت ارائه دادیم و خواسته‌ام این بود که قرارداد بازیکنان تمدید شوند چون بازیکنان ما که حتی تحت قرارداد هستند خواهان دارد. همچنین باید برخی بازیکنان را جذب کنیم تا حضور پرقدرتی در فصل آینده داشته باشیم.

رحمتی درباره کادر فنی‌اش گفت: این دوستان، همکاران من هستند. آقایان فاضلی، نمازی و نامداری و نوازی در شهرخودرو در کنار من بودند و این عزیزان نقش زیادی در نتایج داشتند. بقیه کادر فنی آلومینیوم نهایت همکاری را با ما داشتند. ما مجموعه خوب و کاملی داشتیم و توانستیم این نتایج را رقم بزنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که به تیم‌شان کمک کردند.

سرمربی آلومینیوم درباره استعفای فرهاد مجیدی از سرمربی‌گری تیم استقلال و درباره شایعاتی در خصوص پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال گفت: من یک سال دیگر با آلومینیوم قرارداد دارم. ما باید یاد بگیریم که حرفه‌ای باشیم و به قرارداد خود پایبند باشیم و نباید به فکر منافع خود باشیم. از شما تشکر می‌کنم که وقت گذاشتید و یک بار دیگر از تیمم و باشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم شرایط را طوری رقم بزنیم که بتوانیم مجموعه خود را در اختیار داشته باشیم که بتوانیم حضور پرقدرتی در فصل آینده داشته باشیم. خدا را شکر امور در جریان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *