کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کنایه تند پیروانی به استقلال

13 خرداد 1401 ساعت 9:07

دوستان انقدر قهرمانی پاک را مطرح کردند که ما نیز خودمان به قهرمانی‌های قبلی شک کردیم.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، افشین پیروانی در خصوص بازی آخر پرسپولیس گفت: خدا را شکر تیم پرسپولیس هستیم، همیشه باید ببریم و همیشه توقع قهرمانی از ماست ولی مشکلاتی از اول فصل برای ما بوده که الان نمی‌خواهیم به آن بپردازیم. به همه کسانی که زحمت کشیدند، حالا درست است هواداران کم آمدند ولی به هواداران، کادر فنی، باشگاه، مدیریت،  بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: حیف که نتوانستیم قهرمان بشویم، امتیاز خوبی هم جمع کردیم. ۶۳ امتیاز خوب است. ۳ امتیاز (بازی با تراکتور) نیز شک نکنید که برای ماست چون که تیم حریف از روی سکو اجازه بازی به ما نداد. در نهایت ما زحمت خودمان را کشیدیم، سال جدید مثل سال قبلی ۱۰ ماه پنجره‌مان بسته نباشد. ۱۲ ماه سال را بتوانیم بدون مشکل مالی جلو بریم. برای قهرمان شدن خیلی اتفاقات باید رخ بدهد. ان‌شاءالله باید سال جدید جبران کنیم.

پیروانی در پاسخ به اینکه آیا در فصل بعدی در کنار تیم حضور خواهد داشت یا خیر، اظهار داشت: تا زمانی که بخواهند ما را، ما هستیم. من یک پرسپولیسی هستم و می‌مانم در کنار تیم و اگر نباشم هوادار تیم هستم.

پیروانی در خصوص اینکه تیم برای فصل بعدی خوب بسته می‌شود، گفت: در خصوص بستن بازیکن من دخالتی ندارم. اینکه چه کسی بیاید و برود من دخالتی ندارم. در آن خصوص ان‌شاءالله کادر فنی تصمیم می‌گیرد. امیدوارم بهترین‌ها را بیاورند و مدیریت نیز ان‌شاءالله تلاش کند. برای قهرمانی باید خیلی اتفاقات رخ بدهد. مدیریت، کادر فنی، هوادار و بازیکن باید دست به دست هم بدهند تا تیم قهرمان بشود.

پیروانی افزود: دوستان انقدر قهرمانی پاک را مطرح کردند که ما نیز خودمان به قهرمانی‌های قبلی شک کردیم. به برخی امتیاز معیشتی داده شد و ۴۸ ساعته کرونای برخی‌ها خوب شد! یک مدیر شب می‌خوابد و صبح میلیاردی در حسابش است. به نظر شما این قهرمانی پاک است؟!

مدیر پرسپولیس درباره حضور ملی‌پوشان این تیم در اردوی تیم ملی تصریح کرد: ما به وظیفه قانونی خود عمل کردیم و به تیم ملی بازیکن دادیم تا نیازی به عذرخواهی نداشته باشیم. دلیلی ندارد که کاری انجام دهیم و بعد عذرخواهی کنیم.


کد مطلب: 802004

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/802004/کنایه-تند-پیروانی-استقلال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com