جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴

برتری پرسپولیس مقابل تیم سقوط کرده فجر

پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 801985
دیدار تیم‌های فوتبال فجرشهید سپاسی و پرسپولیس با پیروزی سرخ‌پوشان خاتمه پیدا کرد تا شاگردان گل محمدی نایب قهرمان فصل شوند.
برتری پرسپولیس مقابل تیم سقوط کرده فجر
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجرسپاسی در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد. در این مسابقه فجر شهید سپاسی میزبان بود.

به این ترتیب پرسپولیس 60 امتیازی و نایب قهرمان لیگ برتر شد. فجرسپاسی هم که پیش از این سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده بود 17 امتیازی باقی ماند.

داور: روح‌الله شریفی
کمک‌ها: محمدرسول ذورقی و بهمن عبدالهی

کارت زرد: احمدرضا زنده‌روح و امید منصوری از فجر شهید سپاسی، سید جلال حسینی از پرسپولیس
کارت قرمز: 

گل: امید عالیشاه (24) برای پرسپولیس

ترکیب فجرسپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، علی نبی‌زاده ( 55 - دانیال کردستانی)، محمد زینال رفیع، حمید نعمتی (46 - امیر محمدی‌نژاد)، محمد کاظمی، علی ملایی، محمدرضا خدری ( 77- اتابک زارعی)، احمدرضا زنده‌روح و ابوالفضل بابایی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان ( 61 - سعید آقایی)، محمد شریفی، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان، سیامک نعمتی ( 61 - فرشاد فرجی)، حامد پاکدل ( 74 - محمد عمری) و امید عالیشاه (79 - محمدمهدی مهدی‌خانی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *