کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سجادی: اتفاقات تیم ملی فوتبال را رصد می‌کنیم

سایت وزارت ورزش و جوانان , 12 خرداد 1401 ساعت 10:47

وزیر ورزش و جوانان گفت: به مدیران فدراسیون فوتبال گفته‌ایم که ما در وزارت ورزش کنارشان هستیم.


به گزارش جهان نیوز، سیدحمید سجادی در دهمین جلسه شورای مدیران وزارت ورزش و جوانان با اشاره به انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت این وزارتخانه اظهار داشت: هدف ما این است که کار تیمی ارزشمندی را انجام دهیم و تیم را کامل کنیم.

وی افزود: مطمئنیم افزوده شدن این مدیران جدید به بدنه وزارت ورزش و جوانان منجر به اتفاقات خوب خواهد شد و به‌زودی ثمره حضور این عزیزان به بار خواهد نشست. برای آقای مطلبی در پست سابق خودش آرزوی موفقیت دارم و با قوت به کار خود ادامه خواهد داد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به انتخاب شیرزاد به‌عنوان یکی از اعضای شورای عالی ورزش گفت: گزینه قابل رقابتی با شیرزاد برای ما نبود و با حکم رئیس جمهور وی به‌عنوان عضو شورای عالی ورزش انتخاب شد و یقین داریم با حضور او اتفاقات خوبی برای ورزش به خصوص ورزش بانوان رخ خواهد داد.

وی راجع به موضوع مطرح شده در این جلسه مبنی بر مشخص شدن ادمین سایت و صفحه اینستاگرامی که تلاش برای تخریب مدیران ورزش کشور می‌کرد، خاطرنشان کرد: از پیش گمانه‌زنی‌هایی درباره افرادی که علیه وزارت ورزش و جوانان شروع به نشر اکاذیب می‌کنند، می‌کردیم.

وی افزود: افرادی از قبل بودند و همچنان هستند که به ورزش چسبیده‌اند و می‌خواهند به هر قیمتی که شده در ورزش بمانند. خوشبختانه در این دوره افراد بسیار پاکی در کنار ما هستند و در این بین کسانی هم که نیت خوبی نداشته باشند، رسوا می‌شوند.

سجادی ادامه داد: ما همه جزو یک خانواده هستیم و نباید به کسی اجازه دهیم به این خانواده هتک حرمت کند. هدف ما برای رسیدن به موفقیت جدی است و با اینگونه تخریب‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها مأیوس نخواهیم شد. دولت سیزدهم هم این رویکرد را دارد و رئیس جمهور همواره به وزرای دولت تأکید می‌کند که دچار حاشیه‌ها نشویم. آیت‌الله رئیسی از ما می‌خواهد که در کارهای‌مان توسل به امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره فدراسیون فوتبال و برنامه تیم ملی اظهار داشت: فوتبال را جدی گرفته‌ایم و اتفاقات تیم ملی را رصد می‌کنیم. به مدیران فدراسیون فوتبال نیز گفته‌ایم که ما در وزارت ورزش کنار شما هستیم.

وی ادامه داد: در سالی که مسئله تولید دانش بنیان مطرح است، خسروی وفا در کمیته ملی پارالمپیک همایشی را در این خصوص راه‌اندازی کرد که کار بسیار جالبی است و از همه شما مدیران می‌خواهم هرکاری از دست‌تان برمی‌آید انجام دهید که این اتفاق ادامه‌دار باشد. باید یک نمایشگاه وسیع‌تر درباره تولیدات دانش بنیان راه‌اندازی کنیم.

سجادی با تأکید این موضوع به مدیران که باید در دوران پساکرونا بیشتر به فکر برگزاری رویدادهای ورزشی باشیم، خاطرنشان کرد: تابستانی که در پیش است، تابستان پساکروناست و باید اقدامات زیادی انجام شود. جام پرچم یکی از این اقدامات است و باید رویدادهای دیگر نیز تعریف شود. طبق دستور معاون اول رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت از سایر دستگاه‌ها خواسته شد به وزارت ورزش کمک کنند. اوقات فراغت که در پیش است باید با سال‌های قبل متفاوت باشد.

وی همچنین در مورد برگزاری نشست مدیران کل استانی که با حضور رؤسای فدراسیون‌ها صورت گرفت، گفت: اتفاق خوبی با تلاش شکوه‌فر و همکارانش صورت گرفت و بهتر است به‌زودی جلسه‌ای برگزار شود و از نواب رئیس و انجمن‌ها نیز دعوت به عمل آید. این جلسات می‌تواند اثرگذاری زیادی برای مخاطبان ما داشته باشد.


کد مطلب: 801962

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/801962/سجادی-اتفاقات-تیم-ملی-فوتبال-رصد-می-کنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com