پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

گفت و شنود/ جیک و جیک!

چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 801841
حکایت این عده داستان همون گنجیشک در قصه معروف پیرزنه است که وقتی پیرزنه می‌خواست بیرونش کنه گفت؛ من که جیک و جیک می‌کنم برات، تخم کوچیک می‌کنم برات! بزارم برم؟!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: دوستی می‌گفت؛ وقتی روسیه از طرف آمریکا و اروپا تحریم شد تمام هنرمندان و هنرپیشه‌های روسی را از آمریکا و اروپا اخراج کردند و از همه جشنواره‌ها، از جمله همین جشنواره کن محروم کردند، چرا ایران که ۴۳ سال است از طرف همین آمریکا و اروپا تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد نه فقط هنرپیشه‌ها و سینماگرانش تحریم نمی‌شوند، بلکه به تمامی جشنواره‌های آمریکا و اروپا دعوت می‌شوند و جایزه هم دریافت می‌کنند؟!
گفتم:‌ خُب‌، چرا ؟!

گفت: خودش جوابشو داد و گفت؛ برای اینکه هیچ فرمانده‌ای در جنگ سربازان و گماشته‌های خودش را تحریم نمی‌کند! و بعضی از این هنرپیشه‌ها گماشته آمریکا و اروپا هستند.

گفتم: ایول، حکایت این عده داستان همون گنجیشک در قصه معروف پیرزنه است که وقتی پیرزنه می‌خواست بیرونش کنه گفت؛ من که جیک و جیک می‌کنم برات، تخم کوچیک می‌کنم برات! بزارم برم؟! و پیرزنه دید این حیوونکی راست میگه و گفت: نه، تو بمون!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقیقا...