شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

رئیسی به کرمانشاه سفر می‌کند

سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 801816
رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه از سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور به کرمانشاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
رئیسی به کرمانشاه سفر می‌کند
به گزارش جهان نيوز، علی رضایی رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه در گفت‌وگو با تسنیم، از سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور به کرمانشاه طی روزهای آینده خبر داد.
وی با بیان اینکه "در این سفر از رئیس جمهور موضوع طرح‌های عمرانی ملی را پیگیری خواهیم کرد"، گفت: از جمله این طرح‌ها که باید تکمیل شود راه‌آهن غرب کشور است که در این سفر، تأمین اعتبار برای این پروژه پیگیری خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه تکمیل آزادراه‌های استان و تبدیل بزرگراه‌ها به آزادراه‌ها را نیز از دیگر مطالبات مهم استان اعلام کرد و اظهار کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین مطالبات کرمانشاه در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف پروژه پتروپالایش آناهیتا و اجرایی شدن آن پس از سال‌ها است.

رضایی همچنین از پیگیری پروژه بزرگ قطار شهری کرمانشاه نیز که اعتبار زیادی در آن هزینه شده و نیمه‌کاره مانده است در جریان سفر رئیس جمهور خبر داد.

نماینده کنگاور و هرسین در مجلس همچنین پیگیری مجوز پتروشیمی کنگاور را نیز از دیگر موضوعات مطرح در سفر رئیس جمهور ذکر کرد.

رضایی با بیان اینکه حدود 70 درصد این طرح‌ها انجام شده است، گفت: امیدواریم در این سفر رئیس جمهور اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه‌ها فراهم شود.

رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه بیان کرد: قرار است رئیس جمهور در این سفر به شهر کرمانشاه و 2 شهرستان یعنی هرسین و احتمالاً یکی از شهرستان‌های پاوه، جوانرود و روانسر سفر هم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *