پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۵
۱
هفته پایانی بیست و یکمین دوره لیگ برتر؛

استقلال بدون شکست قهرمان و جاودانه شد

دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 801699
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد.
استقلال بدون شکست قهرمان و جاودانه شد
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 امشب آخرین بازی لیگ برتری خود را در ورزشگاه آزادی مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار کرد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

با این تساوی شاگردان فرهاد مجیدی 68 امتیازی شده و بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند تا رکوردی جاودانه را در این رقابت‌ها ثبت کنند.

البته نفت مسجد سلیمان هم با این نتیجه ارزشمند خارج از خانه 22 امتیازی شده و در رتبه چهاردهم جدول فصل را به پایان رساندند.

داور: امیر سامان سلطانی
کمک‌ها: پوریا رحمتی و هیوا بهمنی

کارت زرد: رافائل سیلوا و ابوالفضل جلالی از استقلال/ میثم نقی‌زاده و مجتبی مقتدایی از نفت مسجد سلیمان
کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، عارف غلامی، صالح حردانی(61- ووریا غفوری) ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، امیر حسین حسین‌زاده(71- ارسلان مطهری) زبیر نیک‌نفس(80- عزیزبک آمانوف) کوین یامگا(46- سبحان خاقانی) و آرمان رمضانی(61- رودی ژستد)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب نفت مسجد سلیمان: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، امیر روستایی(74- احمد الجبوری) امین اسدی(65- پیمان میری) میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، مجتبی مقتدایی(81- مصطفی ناییج پور) مسلم مجدمی، میلاد باقری و سید محمد خرم‌الحسینی(46- مهران امیری)

سرمربی: رضا مهاجری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
استقلال غول آسیاست و همیشه بر بلندای آسیا ایستاده