چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
ناکامی‌های پیاپی صلاح سوژه شد؛

سقوط فرعون مصر در ۱۲۰ روز

دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 801661
ناکامی‌های متوالی ستاره مسلمان لیورپول در چند تورنمنت معتبر به سوژه رسانه‌های عربی و مصری تبدیل شده است.
سقوط فرعون مصر در ۱۲۰ روز
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، محمد صلاح ستاره مسلمان تیم فوتبال لیورپول یکی از امیدهای اصلی تیم یورگن کلوپ برای انتقام از رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. صلاح که در سال ۲۰۱۸ با خطای راموس کاپیتان رئال زمین بازی را ترک کرد به دنبال انتقام از این تیم بعد از چهار سال بود اما در راه انتقام به سد سختی به نام تیبو کورتوآ برخورد کرد که عبور از آن غیر ممکن بود.
 
ناکامی شاگردان کلوپ در فتح لیگ قهرمانان اروپا موجب شد تا محمد صلاح نتواند به عنوان یک بازیکن عرب برای دومین بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند. این بازیکن با باخت در فینال لیگ قهرمانان اروپا از توپ طلای فوتبال جهان نیز دور شد.

تارنمای خبری البیان در گزارشی با اشاره به ناکامی‌های متوالی صلاح با لیورپول و تیم ملی مصر نوشت: ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول در کمتر از چهار ماه تمام افتخارات ممکن را با این تیم و تیم ملی مصر از دست داد.

اشاره این تارنمای خبری به ۲ باخت تیم ملی مصر برابر سنگال و عدم حضور در جام جهانی بود. همچنین مصر با باخت برابر سنگال قهرمانی قاره آفریقا را از دست داد. صلاح در دیدار مقدماتی پلی‌آف جام جهانی در قاره آفریقا پنالتی حساسی را در برابر یاران سادیو مانه از دست داد. ستاره مصری لیورپول حتی بعد از این باخت اعلام کرد که دیگر در تیم ملی مصر بازی نخواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: سومین ناکامی صلاح زمانی رقم خورد که این بازیکن سرمست از شادی گل دقیقه ۸۴ برابر ولورهمتون بود اما از طریق تماشاگران به وی پیام داده شد که سیتی گل برتری را وارد دروازه استون‌ویلا کرده است و این آب سردی بر رویای قهرمانی صلاح در فصل جاری لیگ جزیره بود.

صلاح در این خصوص گفت: وقتی که در دقیقه ۸۴ گل برتری لیورپول را وارد دروازه حریف کردم دیوانه‌وار شادی می‌کردم اما زمانی که تماشاگران به من اعلام کردند که شاگردان پپ گل برتری را زدند ناامید شدم.

صلاح که با کسب عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیساز لیگ جزیره را به پایان رسانده بود رویارویی با رئال مادرید را به عنوان زمانی برای انتقام انتخاب کرد و از هفته‌ها قبل کُری‌ سنگینی برای پادشاه اروپا خواند. وی در روز مسابقه یکی از بهترین‌های لیورپول بود اما نتوانست از سد ستاره بلژیکی قوهای سفید مادرید عبور کند. تا در کمتر از چهار ماه چهارمین ناکامی خود را تجربه کند. صلاح در فینال لیگ قهرمانان ۶ شوت به سمت دروازه رئال داشت که با واکنش کورتوآ روبرو شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *