جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

بورس سرتاسر قرمز پوش شد

يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 801566
روند نزولی در بازار سرمایه ادامه دارد، بطوریکه در معاملات امروز همه شاخص‌های این بازار سقوط کردند.
بورس سرتاسر قرمز پوش شد
به گزارش جهان نيوز، شاخص کل بورس امروز با ۱۹ هزار و ۳۷۴ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۵۳۴ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۷۶۹۷ واحد کاهش یافت و رقم ۴۲۴ هزار و ۸۴۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۶۳۳ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گوهر، بانک ملت و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۱۳۲ واحد کاهش در رقم ۲۱ هزار و ۲۵۶ واحد ایستاد. در این بازار ۲۷۱ هزار معامله به ارزش ۳۵ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام شد. آهن و فولاد غدیر ایرانیان و داروسازی دانا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد هرمزگان جنوب، صنعتی مینو، پتروشیمی مارون، تولید نیروی برق دماوند و سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نتیجه ی دولت تدبیر و امید است!!!!