شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آبادان در حال و هوای مسیر اربعین

يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 801546
یک سو دمامه زن ها، در عزای هموطنان مان دمام زنی می‌کنند، یک سو امدادگران بی وقفه در حال تلاش برای آواربرداری هستند و یک سو هم مردم داغدیده‌ای که با تمام غمی که بر دل دارند در حال مهمان نوازی از امدادگران هستند.
آبادان در حال و هوای مسیر اربعین
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه خراسان، این روزها حال و هوای آبادان، حال و هوای عجیبی است. انگار شهر رنگ و بوی اربعین دارد. یک سو دمامه زن ها، در عزای هموطنان مان دمام زنی می‌کنند، یک سو امدادگران بی وقفه در حال تلاش برای آواربرداری هستند و یک سو هم مردم داغدیده‌ای که با تمام غمی که بر دل دارند در حال مهمان نوازی از امدادگران هستند. کاربران هم با بازنشر تصاویری از این مهمان نوازی به این موضوع واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «نه تنها مردم آبادان که از اطراف هم موکب‌ها برای پذیرایی از امدادگران خودشون رو به آبادان رسوندن و موکب زدن.» کاربر دیگری نوشت: «ما مردم نشون دادیم که توی غم‌ها کنار هم هستیم و برای همدردی هر کاری می‌کنیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *