جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

ورود دادستانی به ماجرای جوجه‌کُشی در اردبیل/تعقیب کیفری عاملان این اقدام

شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب: 801474
معاون اجتماعی و پیشگیری رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: به دنبال انتشار تصاویری از منهدم کردن چندین هزار جوجه در اردبیل عاملان این اقدام در استان تحت تعقیب کیفری هستند.
ورود دادستانی به ماجرای جوجه‌کُشی در اردبیل
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، جلال آفاقی اظهار داشت: به دنبال اقدام غیرقانونی و غیر‌شرعی یکی از واحدهای پرورش مرغ در اردبیل در دفن چندین هزار جوجه زنده که تصاویر آن در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته و در حال انتشار است، دادستانی اردبیل به صورت مستقیم به این موضوع ورود پیدا کرده و تا تشخیص عامل یا عاملان این اقدام بررسی‌ها را ادامه خواهد داد.

وی این عمل را غیر شرعی، غیر اخلاقی و غیر قانونی دانست و افزود: تصمیم دستگاه قضائی استان برای مجازات سنگین عامل یا عاملین این عمل مجرمانه قطعی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری رئیس کل دادگستری استان با یادآور شدن حقوق حیوانات، این عمل را از جنبه اقتصادی نیز به ویژه در شرایط تورم و گرانی فعلی، به نوعی اخلال در نظام اقتصادی و تضییع حقوق مردم عنوان کرد و از متولیان امر در سازمانهای اداری مرتبط خواست اقدامات پیشگیرانه لازم را از تکرار موارد مشابه انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
جوجه های مازاد را باید چکار میکردند؟؟!! آیا جوجه ها مریض نبودند؟؟!!!
Italy
حداقل کار ، مجانی بین مردم توزیع میکردند