پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱

جزئیات جدید از حمله به ۳ مامور پلیس در خیابان طالقانی +عکس

شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 801427
ماموران نیروی انتظامی در خیابان طالقانی تهران مورد حمله افراد مسلح قرار گرفتند.
جزئیات جدید از حمله به ۳ مامور پلیس در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، دقایقی پیش ماموران نیروی انتظامی در خیابان طالقانی تهران مورد حمله افراد شرور قرار گرفتند.

گفته می‌شود در این درگیری 3 نفر مجروح شده  و به بیمارستان منتقل شده اند.

 عوامل مسلح توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

توضیحات پلیس
در پی تجمع تعدادی از  افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان نموده است که در این حادثه دو نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

متهم دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است.

در حال حاضر امنیت در خیابان طالقانی و مناطق اطراف برقرار و مورد خاصی وجود ندارد.

هویت سومین مجروح حادثه خیابان طالقانی مشخص شد
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار برنا، فرد سومی که در جریان حمله مسلحانه امروز در خیابان طالقانی مجروح شده، جانشین رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ است که در حال حاضر برای درمان به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده است.





ضارب ۴ نفر دیگر را کشته بود
رئیس پلیس تهران در رابطه با این حادثه گفت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که چهار کشته و دو زخمی برجای گذاشت، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

تحقیقات اولیه نشان‌دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سال‌ها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته‌اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.

این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مأموران حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت مأموران و شهروندان شلیک کرد.

در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام است.
برچسب ها: پلیس ترور
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
کسی که 4 نفر را کشته میاد در تجمعی حاضر مبشه که پر از پلیسه ...?!!!!