کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحریف وقیحانه تاریخ به سبک خانم اصلاح طلب:

حضرت امام به خاطر بهبود شرایط کشور صلح را پذیرفت/ امروز هم مسئولان به خاطر رفاه مردم نرمش داشته باشند

7 خرداد 1401 ساعت 10:50

نرمش قهرمانانه با کرنش ذلیلانه توفیر دارد و دومی نه تنها جان مردم را هم در مخاطره قرار می‌دهد بلکه مسیر رسیدن به راه حل‌های مشکلات را نیز مسدود می‌کند.


گروه سیاسی جهان نیوز: سهیلا جلودارزاده، فعال اصلاح‌طلب و از حامیان دولت روحانی در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا در خصوص این‌که دولت سیزدهم بسیار امیدوار بود در قضیه برجام به سرانجام برسد اما امروز مشاهده می‌کنیم مذاکرات به تعویق افتاده است، گفت: «به اعتقاد من همان‌طور که حضرت امام صلح را پذیرفت و به خاطر بهبود شرایط کشور، مردم و گسترش صلح در جهان مسائلی را تحمل کرد امروز مسئولان باید به عنوان یک راهکار به این قضیه نگاه کنند و به خاطر رفاه ملت و ملت‌ها نرمشی را داشته باشند».

به گزارش مشرق، متأسفانه و از باب تنویر افکار عمومی بایستی اشاره کرد که خانم جلودارزاده تنها در چند لحظه کوتاه، تعداد زیادی حرف ناصحیح را مطرح کرده‌اند.

اول اینکه معیشت مردم هیچ ربط وثیقی به تحریم و توافق ندارد و طبق نظر کارشناسان امر مسئله تحریم‌ها کمتر از میانگین 30 درصد بر اقتصاد ایران تأثیر دارد. ضمن اینکه این تأثیر هم بر اقتصاد کلان است نه لزوما بر اقتصاد خرد و معیشت مردم.

در ثانی انتظار بود خانم جلودارزاده به مردم می‌گفت که گرانی‌های اخیر ناشی از نبود نظارت بر بازار، گرانفروشی، احتکار، نقدینگی بی‌ضابطه و... است و هیچیک از این مقولات نیز حتی اگر بخواهد هم اما نمی‌تواند به تحریم و خارج از کشور ربطی داشته باشد.

درباره «سهیلا جلودارزاده» بیشتر بخوانید:
بی‌خیال نباشیم و فکر نکنیم مردم اعتراض نخواهند کرد
جنجال ویلای دختر نعمت زاده انتقام گیری بود
اگر قالیباف رای بیاورد مجلس «تیمچه حاجب‌الدوله» می‌شود!
از هشت سال احمدی نژاد چیزی جز مخروبه تحویل ندادند
خدای یکتا را پرستش کنید و نماز اول وقت بخوانید
به قدری مشکلات داریم که شفافیت در آن گم است!

مردم برای فرار از مشکلات به حیوانات پناه می‌برند!

یعنی خانم جلودارزاده از تجربه برجام در دولت روحانی که حتی یک گلابی فاسد شده را هم در سبد برجام‌خواهان قرار نداد، عبرت نگرفته‌اند؟!

در بحث صلح امام راحل یا همان قطعنامه 598 نیز خانم جلودارزاده امتناع کرده است که بگوید صلح در شرایطی منطقی است که امنیت و اقتصاد و اقتدار مردم و کشور را تأمین کند.

به سخن دیگر اینکه نرمش قهرمانانه با کرنش ذلیلانه توفیر دارد و دومی نه تنها جان مردم را هم در مخاطره قرار می‌دهد بلکه مسیر رسیدن به راه حل‌های مشکلات را نیز مسدود می‌کند.

جدای از این خانم جلودارزاده از بیان این حقیقت با مردم نیز طفره رفته است که امام راحل از ابتدای جنگ به دنبال تحقق شرایط صلح بر اساس منافع مردم و ایران بود و این منافع نیز سرانجام با مقاومت مردم در سال 66 محقق شدند.

در موجاموج اینهمه حقیقت و در فضایی که روراستی با مردم اقتضای سیاست و دیانت است؛ اتخاذ مسیری غیر از آنچه گفته شد البته تدلّس و دورنگی است.


کد مطلب: 801410

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/801410/حضرت-امام-خاطر-بهبود-شرایط-کشور-صلح-پذیرفت-امروز-هم-مسئولان-رفاه-مردم-نرمش-داشته-باشند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com