جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

ترکیه مدعی بازداشت سرکرده جدید داعش شد

پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 801291
یک پایگاه خبری ترکیه‌ای نوشت سرکرده جدید داعش در عملیات ضد تروریستی پلیس استانبول بازداشت شده است.
ترکیه مدعی بازداشت سرکرده جدید داعش شد
به گزارش جهان نيوز، مقام‌های ترکیه امروز (پنجشنبه) ادعا کردند سرکرده جدید داعش در این کشور بازداشت شده است.

وبگاه شبکه «بلومبرگ» در خبری فوری گزارش داد: «مقامات ارشد ترکیه گفتند که سرکرده جدید داعش در یک عملیات ضد تروریستی اخیر در استانبول دستگیر شده است».

این مقامات گفتند که پلیس ضد تروریسم و ​​مأموران اطلاعاتی مردی را بازداشت کردند که معتقدند از زمان کشته شدن سرکرده قبلی گروه تروریستی داعش طی عملیات آمریکا در سوریه در ماه فوریه، رهبری این گروه را برعهده داشته است.

بر اساس این گزارش، پایگاه خبری ترکیه‌ای «اودا تی‌وی» مرد دستگیر شده را «ابوالحسن القرشی» معرفی کرد بدون اینکه بگوید چگونه به این اطلاعات دست یافته است.

بلومبرگ در ادامه نوشت که به طور مستقل نمی‌تواند هویت مرد بازداشت شده توسط مقامات ترکیه را تأیید کند.

طبق گزارش اودا تی‌وی، مقامات ترکیه روز پنجشنبه گفتند «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور از بازداشت القرشی مطلع شده و انتظار می‌رود شخصاً در روزهای آینده دستگیری وی را اعلام کند.

این پایگاه خبری به نقل از مقامات مذکور نوشت که سرکرده تروریست‌های داعش پس از رصد طولانی پلیس از خانه‌ای که در آن اقامت داشت، دستگیر شد و پلیس در طول این حمله نیازی به تیراندازی پیدا نکرد.

در تاریخ نوزدهم اسفند سال قبل بود که گروه تروریستی داعش طی بیانیه‌ای رسمی ضمن تایید کشته شدن «ابو ابراهیم القرشی» در عملیات نظامی آمریکا در سوریه، ابوالحسن القرشی را به‌عنوان جایگزین وی معرفی کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
منظورشون اردوغان ا؟
!!
Iran, Islamic Republic of
. ترکیه که خودش ، تدارکات چی داعشه !!