کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرصت استثنایی سفر به دبی با هواپیمایی امارات

5 خرداد 1401 ساعت 9:54


دبی یکی از مقاصد گردشگری مهم و پرطرفدار در دنیاست. علاوه بر اینکه بسیاری برای گردش در کشور امارات و تجربه گردشگری به این کشور سفر می‌کنند، بسیاری نیز دبی را به عنوان مقصد اول خود انتخاب می‌کنند و از آنجا به کشورهای دیگری سفر می‌کنند. سفر به دبی از هر نوع و با هر انگیره‌ای که باشد، با هواپیمایی امارات خاص‌تر خواهد بود. به خصوص با جشنواره تخفیف بهاره و تابستانی هواپیمایی امارات که تخفیف‌های ویژه‌ای برای مسافران خود فراهم کرده است. در ادامه با شرایط ویژه و تخفیف استثنایی هواپیمایی امارات آشنا خواهید شد.
 

پرواز با هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات از بزرگترین ناوگان خاورمیانه است که بیش از 200 فروند هواپیما دارد و روزانه پروازهایی به 150 مقصد در دنیا دارد. اگر بلیط هواپیما دبی را با هواپیمایی امارات تهیه کرده‌اید، باید بدانید هواپیمایی امارات بلیط‌های خود را در سه کلاس پروازی فرست کلاس، بیزنس کلاس و اکونومی کلاس با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد.

خدماتی که در فرست کلاس به مسافران ارائه می‌شود، شبیه یک هتل پنج ستاره است. سفارش غذا در زمان دلخواه، دوش و اسپا، سرگرمی‌های سالن استراحت، تبدیل صندلی به تخت و تماشای برنامه دلخواه از جمله این خدمات است.

خدمات بیزنس کلاس به مسافران هم تا حدودی مانند فرست کلاس است. صندلی‌ها قابلیت تبدیل به تخت و ماساژور دارند. منوی غذای متنوع دارد و مسافران می‌توانند فیلم و برنامه تلویزیونی موردعلاقه خود را تماشا کنند.

اکونومی کلاس، ارزانترین کلاس پروازی هوایپمایی امارات است. امکانات این کلاس پروازی محدودتر است، اما شامل اینترنت وای فای، شارژ موبایل از طریق صندلی، تماشای برنامه از مانیتور و انتخاب غذا از منوی متنوع می‌شود.

هواپیمایی امارات یک فرصت خاص و جذاب برای مسافران خود که این هواپیمایی را برای سفر به دبی انتخاب کرده‌اند، فراهم کرده است. در ادامه شما را با جشنواره تخفیف هواپیمایی امارات آشنا می‌کنیم.

شرایط ویژه سفر با هواپیمایی امارات


اگر برنامه سفر به دبی در فصل بهار و تابستان دارید، با کارت پرواز هواپیمایی امارات می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای در دبی استفاده کنید. تا 25 درصد تخفیف برای هتل، مراکز تفریحی و سرگرمی در طرح تخفیف هواپیمایی امارات با عنوان "کارت پرواز من" در نظر گرفته شده است.

خرید بلیط هواپیمایی امارت مزایای دیگری نیز دارد، از جمله 15 درصد تخفیف نرخی بلیط هواپیما (295 دلار)، تخفیف برای دریافت ویزای دبی و 30 کیلوگرم بار مجاز رایگان در مسیر رفت و برگشت.

تخفیف دریافت ویزای دبی با استفاده از بلیط هواپیمایی امارت شامل موارد زیر می‌شود: برخی از مراکز تفریحی، سرگرمی دبی که شامل تخفیف‌های طرح کارت پرواز من می‌شوند، عبارتند از:

رستوران‌ها

رستوران‌های منطقه ال برشا شامل The Garden Grille، The Garden Café و The Garden Bar تا 25 درصد تخفیف و رستوران Deli Boutique تا 20 درصد تخفیف.

رستوران‌های منطقه ال قرهود شامل Roda Grill، Bambooda Thai Fusion، Anees Pool Bar تا 30 درصد و رستوران‌های Da Vinci’s Italian Restaurant و Biggles Pub تا 20 درصد تخفیف.

رستوران‌های سیتی واک 2 شامل  The Daily و  Urth Caffé تا 20 درصد تخفیف،  Beit El Kell تا 30 درصد تخفیف و Italian House تا 50 درصد تخفیف.

رستوران‌های منطقه دیره شامل Focus Restaurant، Al Dawaar Revolving Restaurant،  Miyako تا 20 درصد تخفیف و رستوران Fish Market تا 25 درصد تخفیف و رستوران Aseelah تا 30 درصد تخفیف.

رستوران‌های داون تاون شامل The Restaurant، Lounge at Address Boulevard، Cabana،  Karat تا 15 درصد تخفیف.

فروشگاه‌ها

فروشگاه‌های دبی مال شامل فروشگاه زنجیره‌ای Harvey Nichols که انواع لباس و اکسسوری‌های مردانه و زنانه دارد تا 15 درصد تخفیف. فروشگاه لباس، کیف و کفش Banana Republic تا 15 درصد تخفیف. Moschino ارائه‌دهنده لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه تا 15 درصد تخفیف.

فروشگاه‌های منطقه سیتی واک شامل Al Jaber Optical City Walk تا 50 درصد تخفیف روی فریم و عینک آفتابی به دارندگان کارت پرواز من ارائه می‌دهد. فروشگاه لباس و کیف و کفش  VAO Concept Store تا 15 درصد تخفیف روی مجموع خرید ارائه می‌دهد.

فروشگاه‌های جمیرا شامل L’Couture تا 20 درصد تخفیف روی لباس ورزشی زنانه ارائه می‌دهد و فروشگاه Bath & Body Works که با خرید 400 درهم محصولات بهداشتی، سه محصول مراقبتی رایگاه ارائه می‌دهد.

تفریح و خدمات اسپا


با استفاده از طرح کارت پرواز من هواپیمایی امارات می‌توانید با خرید یک بلیط دلفیناریوم، یک بلیط رایگان دریافت کنید.

20 درصد تخفیف برای بازدید از برج خلیفه دبی، رینگ اسکی روی یخ دبی مال و شبیه‌ساز بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان ( Emirates A380 Simulator) نیز با این طرح به شما تعلق می‌گیرد.

25 درصد تخفیف آکواریوم دبی، 30 درصد تخفیف بازدید از سیاره سبز و کشتی‌سواری در دبی کریک هم از تخفیف‌های مراکز تفریحی دبی با استفاده از کارت پرواز من است.

از خدمات اسپا در دبی هم با 15 تا 25 درصد تخفیف می‌توانید استفاده کنید.
علاوه بر موارد نام برده شده، مراکز دیگری نیز در لیست 500 تایی مراکز ارائه‌دهنده تخفیف با استفاده از کارت پرواز من قرار دارند که می‌توانید لیست کامل آنها را در صفحه هواپیمایی امارات مشاهده کنید.

مسافرانی که تا پیش از دهم خرداد 1401 با کارت پرواز من به دبی سفر کنند، علاوه بر تخفیف‌های گفته شده، می‌توانند یک ساعت گردش رایگان با لنج در اسکله مارینا را نیز تجربه کنند.

سفری ارزان به دبی با هواپیمایی امارات

همانطور که گفته شد، با تهیه بلیط پرواز هواپیمایی امارات، سفر شما به دبی خاص‌تر خواهد شد. در طرح تخفیف تابستانه و بهاره ایرلاین امارات که از 11 اردیبهشت آغاز شده و تا 8 مهر ادامه دارد، نه تنها بازدید از اماکن تفریحی و سرگرمی دبی ارزانتر خواهد شد، رزرو هتل دبی هم با قیمت پایینتری انجام می‌شود.

برای تهیه بلیط و رزرو هتل هم کافی است به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید. در وبسایت فلای تودی با کلیک بر روی گزینه رزرو هتل می‌توانید با مشخص کردن تاریخ ورود و مدت زمان اقامت خود، به همه هتل‌های دبی در مناطق مختلفی شامل جمیرا، دیره و ... دسترسی داشته باشید.

با ثبت تاریخ رفت و برگشت در قسمت بلیط هواپیما سایت فلای تودی نیز می‌توانید به لیست پروازها دسترسی داشته باشید. در صورتی که قصد دارید از طرح تخفیف هواپیمایی امارات بهره‌مند شوید، با مشخص کردن نوع ایرلاین در قسمت فیلترها و انتخاب هواپیمایی امارات، بلیط سفر به دبی با هواپیمایی امارات را با بهترین قیمت تهیه کنید.


کد مطلب: 801241

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/801241/فرصت-استثنایی-سفر-دبی-هواپیمایی-امارات

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com