کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاغذ دیواری

4 خرداد 1401 ساعت 20:06


کاغذ دیواری می تواند نقشی را برای دیوارها انجام دهد که هر گز نمی توانید با رنگ آمیزی آن را ایجاد نمایید. خوشبختانه کاغد دیواری ها از گستره وسیعی از طرح ها و نقش ها برخوردارند. این طرح ها شامل کارتون ها، نقاشی ها، داماسک و طبیعت و مناظر هستند. طرح کاغذ دیواری ها را می توانید با سبک و استایل مبلمان و سایر اثاثیه منزل انتخاب کنید. در این صورت کاغذهای دیواری با توجه به سلیقه شما می توانند فضای خانه یا محل کار شما را با بهترین شکل نمایان سازند. 

در نظر داشته باشید که بر روی هر سطح می تواند از کاغذ دیواری یا پوستر بهره گرفت. این سطوح می تواند شامل کاشی، دیوار گچ، سنگ تراشی و غیره باشد. اما لازم است بدانید بعضی از آن ها برای حمام یا آشپزخانه نامناسب هستند. چون در مقابل نم و گرما می توانند خراب شوند.

زمانی که می خواخید کاغذ دیواری بخرید لازم است تا ابتدا به طرح آن ها دقت نمایید. هر طرح می تواند برای یک فضا خوب باشد. الگوهایی که به صورت افقی هستند فضای اتاق را بازتر و بزرگتر نشان می دهند. لذا این مدل ها برای اتاق خواب ها و منازل کوچک بسیاری کاربردی هستند. بنابراین اگر می خواهید خانه خود را دلبازتر و بزرگتر از آن چه هست نشان دهید از این نوع کاغذ دیواری استفاده کنید.

در برخی از منازل امکان دارد دیوارها و سقف ها به صورت مربعی کامل نباشند؛ برای این که بتوانید این مساله را کمرنگ تر نمایید بایستی از کاغذ دیواری افقی و یا راه راه پرهیز نمایید. می دانید چرا؟ زیرا الگوهای عمودی سبب می شوند تا سقف خانه با ارتفاع بیشتری دیده شود.

انواع کاغذ دیواری

در نظر داشته باشید که کاغذهای دیواری در رنگ ها و طرح های مختلفی قرار می گیرند. بنابراین لازم است تا قبل از خرید ابتدا در مورد انواع و اقسام کاغذذیواری ها تحقیق نمایید. در این جا قصد داریم تا کاغذ دیواری ها را با توجه به چاپ، کیفیت و بافت پارچه به گروه های زیر تقسیم بندی نماییم:

خرید اینترنتی کاغذ دیواری
کاغذ دیواری می تواند در طرح های مختلف با توجه به نوع خواسته و سلیقه شما فضای جامد خانه را بسیار دلپذیر و با طراوت سازد. برای مثال یک کاغذ دیواری با کف پوش های سبزه و یک باغچه پر از گل، یک حیاط کاه گلی و با رنگ های خاکستری و سفید می تواند حس آرامش را در فضای خانه القا نماید. برای خرید آنلاین کاغذ دیواری بسیاری از مراکز معتبر فروش  هستند که بهترین مدل و کیفیت را با توجه به خواسته شما به فروش می رسانند. خرید کاغذ دیواری را با فیسکو98 تجربه کنید.

کاغذ دیواری ضد آب
کاغذ دیواری ضد آب یک ابتکار جدید است. تا چند سال پیش نمی توانستید حمام یا سرویس بهداشتی را با کاغذ دیواری پر رنگ و لعاب نمایید. اما امروزه تمامی این مسائل حل شده است و طراحان به ابداع کاغذهای دیواری ضد آب دست زده اند. با خرید این کاغذ دیواری ها می توانید فضای مکان های مرطوب خانه را جلوه ای خاص ببخشید و از طرح های مختلف لذت ببرید.
 
کاغذ دیواری بچه گانه
کاغذ دیواری بچه گانه برای اتاق خواب کودکان نصب می شود. این کاغذ دیواری ها دارای طرح ها و رنگ های مناسب با خلقیات کودکان هستند، به گونه ای که فرزندان شما با تماشای این طرح ها بر روی کاغذ دیواری ها به وجد می آید. در نظر داشته باشید معمولا کاغذ دیواری های بچه گانه قابلیت شست و شو دارند. چون کودکان ممکن است با مداد یا دیگر لوازم بر روی آن ها خط بکشند. بنابراین لازم است تا هر چند وقت یک بار آن ها را بشویید.

 کاغذ دیواری ساده
کاغذ دیواری ساده به مدل های تک رنگ گفته می شود که دارای طرح مشخصی نیستند و الگوی ساده، ریز و تکرار شونده که به به رنگ زمینه شباهت دارد در آن ها تکرار شده است. رنگ های کاغذ دیواری ساده گستره وسیعی از رنگ ها را شامل می شوند. کاغذ دیواری های ساده معمولا برای پوشش دیوار در فضاهای شرکت و ادارات به کار می روند. البته بسیاری افراد ترجیح می دهند که کاغذ دیواری منزل خود را ساده انتخاب نمایند. کاغذ دیواری ساده می تواند با کاغذ دیواری های دارای نقش های مختلف ترکیبی از بهترین فضاها را ایجاد کند. کاغذ دیواری های ساده  بسیار پر طرفدار هستند. زیرا این نوع کاغذ دیواری ها با تنوع رنگ هایی که دارد می تواند آرایش کننده هر فضا و نمایی باشد.
 کاغذ دیواری ساده از برترین انتخاب ها برای تزیین پذیرایی، اتاق خواب، شرکت ها، ادارات، مغازه ها، کترینگ ها و غیره هستند. این کاغذ دیواری ساده اما بسیار شکیل و زیبا هستند. برای به رخ کشیدن فضای آرام بخش در فضای دکوراسیون، کاغذ دیواری ساده بهترین است. از مزایای دیگر کاغذ ئیواری ها تنوع زیاد در طرح و رنگ است. بنابراین خریداران می توانند انتخاب های متعددی داشته باشند.


کد مطلب: 801216

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/801216/کاغذ-دیواری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com