کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدید ترین عطر های مردانه و زنانه و بهترین رایحه روز دنیا

4 خرداد 1401 ساعت 20:02


عطر مردانه خوب و عطر زنانه اصل علاوه و معروف بودن، باید فروش بالا، پخش بوی مناسب و جذابیت بسیار زیادی داشته باشند تا در لیست بهترین‌ها قرار بگیرند. درواقع نمی توان دال بر محبوب بودن یک رایحه شیرین یا تلخ، آن را به‌عنوان بهترین عطر ۲۰۲۲ معرفی کرد و به آقایان و خانم‌های شیک‌پوش پیشنهاد داد. در ادامه قصد داریم تا بهترین ادکلن‌های سال را (با توجه به آمارها و استانداردهای جهانی) به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید تا پس از آشنایی با این ادکلن‌های هیجان‌انگیز و پرفیوم‌های فوق‌العاده، شگفت‌زده شوید.
 



جدیدترین عطر های مردانه با بهترین رایحه
اگر به فکر کادو دادن هستید یا به دنبال شیشه‌های فریبنده و رایحه‌های اغوا کننده می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً یکی از عطرهای زیر را تهیه کنید. تمامی پرفیوم‌های معرفی شده در ادامه متن، توسط مشکل‌پسندان تأییدشده‌اند و به محبوبیت بسیار زیادی رسیده‌اند.

ادکلن BURBERRY BRITEDU
یکی از ادکلن‌های مطرح سال ۲۰۲۲ که بسیاری از سلبریتی‌ها آن را تهیه کرده‌اند، ادکلن BURBERRY BRITEDU می‌باشد. اگر به دنبال جذابیت و ریزبینی می‌گردید، این ادکلن ماندگار و دختر پسند را پیشنهاد می‌کنیم. این رایحه مناسب و جذاب گزینه‌ای ایدئال برای محل کار و مصرف روزانه است؛ زیرا نت‌های میانی این پرفیوم تند نیستند. به آقایانی که به دنبال ساختارهای پیچیده رفتاری هستند و یا قصد القای حس عمیقی از بلوغ را دارند، پیشنهاد می‌کنیم تا این ادکلن را تهیه و از رایحه آن لذت ببرند.

ادکلن ACQUA DI GIO
تمامی علاقه‌مندان به ادکلن‌های شیک برند ایتالیایی جورجیو، قطعاً در کلکسیون پرفیوم و ادوپرفیوم خود این ادکلن جذاب را دارند. این‌ محصول از برند آکوا، یکی از انتخاب‌های اول در جامعه آقایان مشکل‌پسند و شیک‌پوش می‌باشد. حس هیجان‌انگیز و ماندگاری مطلوب، این ادکلن را به یک گزینه بسیار عالی برای روزهای گرم در نیمه نخست سال، تبدیل کرده است. عطر خنک اقیانوسی و نت‌های چوبی این ادکلن می‌توانند طراوت قدرتمندی را به استایل شما ببخشد.

عطر ادو پرفیوم دیور سواژ
این ادکلن به خاطر نت‌های سحرآمیزی که دارد، گرمای سوزان بیابان را در کنار خنکی شب برای شما تداعی می‌کند. حضور نت‌های شرقی و وانیلی در این عطر جذاب باعث افزایش محبوبیت هرچه بیشتر این ادوپرفیوم شده است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که جانی دپ (هنرپیشه مشهور)، بارها به‌عنوان چهره تبلیغاتی این عطر انتخاب شده است. در نظر داشته باشید که این محصول در گروه معطر و میوه‌ای قرار می‌گیرد و رایحه خنک رو به تلخی دارد. این پرفیوم یک گزینه بسیار عالی برای فصل تابستان و بهار است. شما هم می‌توانید با رایحه شیک، تمیز و خنک میوه‌ای این ادکلن به جذابیت و شیک‌پوشی خود بی افزایید.

عطر دیپ سنس اسپرت پرایم کالکشن
این عطر جذاب توسط یک برند فرانسوی تهیه شده است و نت‌های اولیه و میانیِ خنک و جذابی دارد. در حالت کلی می‌توان گفت که بوی آن تا حدی شبیه به بوی عطر لوکس شنل الور اسپرت و لاکوست سفید است؛ بنابراین خودتان تصور کنید که این عطر پس از ورود به بازار به چه حدی از محبوبیت رسید. اگر شما هم به دنبال شیشه‌های خوش‌تراش هستید و از ادکلن‌های کلاسیک لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم این عطر را تهیه و امتحان کنید. این رایحه رؤیایی می‌تواند یک شب فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند، زیرا حضور نت‌های شگفت‌انگیز چوبی در رایحه پایانی این محصول، می‌تواند حس خنکی بسیار زیادی را در روزهای گرم در نیمه نخست سال برای شما به ارمغان بیاورد.
 

جدیدترین عطر های زنانه
اگر شما هم به دنبال عطرهای جدید و محبوب سال ۲۰۲۲ هستید، لازم است بدانید که در این سال انقلاب شگفت‌آوری در ساخت و تولید پرفیوم. ها و ادکلن‌های زنانه شکل گرفت. بسیاری از شاهکارهای عطری در همین سال وارد بازار شده‌اند. همراه ما باشید تا با جذاب‌ترین و اغواگرانه ترین پرفیوم‌ها آشنا شوید.

عطر ویکتور اند رولف فلاور بامب بلوم
این ادکلن جدید در سبک خنک، نشاط‌آور و بسیار جذاب تولید شده است و می‌تواند جان تازه‌ای به استایل شما ببخشد. نت‌های اولیه و با طراوت این پرفیوم، از میوه انار و نارنگی گرفته شده‌اند و احساس خوش‌بینی و سرزندگی را برای شما تداعی می‌کنند. اگر به دنبال عطری با حس تازگی هوای قله کوه را می‌‌پسندید، پیشنهاد می‌کنیم تا این ادکلن را تهیه کنید. فراموش نکنید که طراحی جذاب و باریک شیشه‌ای این ادکلن، باعث افزایش محبوبیت آن در بین خریداران خاص پسند شده است.

ادکلن آرماف اپوس فم
این ادکلن زنانه شاهکاری است که توسط برند آرماف رونمایی شده و یک عطر باشکوه برای خانم‌های بین ۲۰ تا ۳۰ سال محسوب می شود. نت‌های میوه‌ای، عاشقانه و گل گلی درون این ادکلن، می توانند حس شیرینی و گرمی را در روزهای پاییز و زمستان برای شما تداعی کنند. این عطر شفاف و ستودنی، بویی شبیه به ادکلن‌های گران‌قیمت و پرطرفداری مثل lady million دارد. این گزینه جذاب دقیقاً همان انتخابی است که می تواند استایل و ظاهر شما را تکمیل کند.

عطر لالیک آمیتیست
این ادکلن برای خانم‌هایی با ظاهری طبیعی و درعین‌حال پرانرژی طراحی شده و شکل کلی آن از سنگ یاقوت و الهه اغواگر مصری (آمیتیست) ایده گرفته است. این ادکلن به زنانی که ذات آن ها به رفتارهای خیره کننده و هوس انگیز گره‌خورده است، پیشنهاد می‌شود. رایحه توت سیاه در نت‌های اولیه این پرفیوم، باعث بهبود ظرافت و لطافت این محصول شده است. حضور رایحه رز و انگور فرنگی نیز توانسته است قدرت ماندگاری این ادکلن را به سطح مطلوب‌تری برساند. اگر به دنبال رایحه هوس انگیز چوب و پیچیدگی پر ظرافت وانیل هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای یک‌بار هم که شده این ادکلن جذاب را امتحان کنید.

عطر لانکوم مدل la vie est Belle edp
به‌جرئت می‌توان گفت که این پرفیوم یکی از قوی‌ترین پرفیوم‌های زنانه در چند سال اخیر است که با رایحه شکوفه‌های بهاری یاسمن فرموله می شود. درواقع این ادکلن نمادی از آزادگی و سادگی می‌باشد و شیشه ساده و شکیل آن نیز در رساندن این مفهوم بسیار موفق بوده است. اگر به دنبال ادکلنی برای به تصویر کشیدن شادابی و حس طراوت در زندگی‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا از این ادکلن محبوب استفاده کنید؛ زیرا نت‌های آغازین و میوه‌ای در نت‌های میانی و بهاری این ادکلن از شکوفه پرتقال و یاسمن تهیه شده‌اند. اگر به معنای واقعی به دنبال خرید یک عطر زنانه خوب هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این پرفیوم را در گزینه‌های اولیه لیست خرید خود قرار دهید.

فروشگاه معتبر جدیدترین عطر های مردانه و زنانه
این نکته را در نظر بگیرید که خرید پرفیوم و ادوپرفیوم از مراکز غیر معتبر، باعث می‌شود شما مشکلات پوستی و تنفسی را به زندگی خود راه دهید. سعی کنید که از محصولات اصلی برندهای شناخته شده استفاده کنید و آن ها را از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید. برای خرید ادکلن مردانه اصل و پرفیوم‌های زنانه مرغوب، می‌توانید از مشاوره رایگان و تخصصی فروشگاه اینترنتی کاج شاپ کمک بگیرید تا بهترین ادکلن‌ها را با توجه به روحیه‌ای که دارید، تهیه کنید. این فروشگاه آنلاین، تمامی ادکلن‌های پرطرفدار سال ۲۰۲۲ موجود کرده است و آن‌ها را به همراه ضمانت اصالت برند و تضمین سلامت فیزیکی کالا، برای شما ارسال می‌کند تا دیگر جایی برای نگرانی در خریدهای اینترنتی نداشته باشید. همین حالا به صفحه اصلی فروشگاه کاج شاپ بروید و از ویترین جذاب و اغواگرانه ادکلن‌های این آنلاین شاپ، برای بهبود جذابیت و کامل کردن استایلتان استفاده کنید.
 


کد مطلب: 801215

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/801215/جدید-ترین-عطر-های-مردانه-زنانه-بهترین-رایحه-روز-دنیا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com