کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از آتش سوزی تا انفجار

حوادث پی‌درپی در فلسطین اشغالی/ تلاش صهیونیست‌ها برای جلوگیری از انتشار اخبار +فیلم

تسنیم , 4 خرداد 1401 ساعت 17:43

برخی از رسانه‌های رژیم اسرائیل با انتشار تصاویری از وقوع آتش سوزی در مخازن گاز شهر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی خبر دادند.


به گزارش جهان نیوز، سرزمین‌های اشغالی از روز گذشته شاهد حوادث پی‌درپی و اختلالات گسترده است، وقوع انفجار و آتش‌سوزی گسترده در پتروشیمی بندر حیفا یکی از جدیدترین این موارد است.

سیستم رسمی رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌ای برای جلوگیری از انتشار وسیع اخبار دارد، با این حال اخبار درزکرده در برخی منابع محلی و شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که کنار انفجار در پتروشیمی حیفا، اختلالی قابل‌توجه در عملکرد پمپ‌های بنزین شهر ریشتون لتزیون به وجود آمده است.

فیلم

روز گذشته نیز حادثه‌ای در کارخانه کشتی‌سازی در بندر حیفا به وقوع پیوست و ماشین‌های امدادی و کمک‌رسان این رژیم به منطقه اعزام شدند، با این حال اسرائیل مانع انتشار اخبار دقیق این مسئله شده است.
 

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین ,

اما راه‌آهن رژیم صهیونیستی نیز دیروز اعلام کرد که به‌دلیل آتش‌سوزی در مسیری از منطقه اشکلون، تردد قطار بین ایستگاه‌های اشکلون ـ سدروت ـ افکیم ـ بیر شوا موقتاً متوقف شده است.‌‌

فیلم

در حادثه‌ای دیگر در کارخانه کشتی‌سازی در بندر حیفا رژیم صهیونیستی باعث شد تعدادی از  ماشین‌های امدادی و کمک‌رسان به محل اعزام گردند، هنوز از ابعاد حادثه اطلاع دقیقی در دسترس نیست.

همچنین گزارش آتش‌سوزی شدیدی هم در یک مرکز صنعتی غذایی در سرزمین‌های اشغالی رخ داد که گفته می‌شود در داخل یک واحد فرآوری گوشت بوده است.

فیلم

انفجار و آتش‌سوزی به‌هنگام استفاده از پمپ‌های جایگاه سوخت در شهر ریشون لتزیون
منابع خبری همچنین از انفجار و آتش‌سوزی در پمپ‌بنزین شهر ریشون لتزیون خبر می‌دهند که این امر اختلال در عملکرد پمپ‌های بنزین شهر ریشون لتزیون را به‌دنبال داشته است.

از طرف دیگر برخی از رسانه‌های رژیم اسرائیل بعدازظهر امروز چهارشنبه با انتشار تصاویر زیر از وقوع آتش‌سوزی در مخازن گاز شهر اشغالی حیفا خبر دادند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که چند مورد گزارش تلفنی با خط 102 در منطقه هوف حیفا درباره مشاهده دود غلیظ در ساحل «شیمن» دریافت شده است.

رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین ,
رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین ,
رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , فلسطین ,

وب‌سایت ریپورت اسرائیل به‌نقل از سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و نجات این رژیم مدعی شد که آتش‌سوزی مهار شده است و «هوشیاری کارگران تأسیسات و واکنش سریع آتش‌نشانان ایستگاه آتش‌نشانی و نجات حیفا، از گسترش آتش و خطر واقعی مزرعه تانک جلوگیری کرد.»

بر اساس این گزارش، آتش‌نشانان ایستگاه حیفا با نیروهای زیادی به محل حادثه شتافته‌اند و در بدو ورود، با کارگران تأسیسات گاز  مواجه شده‌اند که با ریختن فوم اطفای حریق در مخزنی حاوی مخلوط گازوئیل و گاز شروع به اطفای حریق کرده‌اند.


کد مطلب: 801211

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/801211/حوادث-پی-درپی-فلسطین-اشغالی-تلاش-صهیونیست-ها-جلوگیری-انتشار-اخبار-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com