جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نماينده مردم جويبار، سوادكوه و قائمشهر عنوان كرد؛

عملكرد مثبت سايپا در فعاليت ­های دانش­ بنيان، تحقيق و توسعه

چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 801150
نماينده مردم جويبار، سوادكوه و قائمشهر عملكرد سايپا در زمينه مطالعات علمي، فعاليت­ هاي دانش ­بنيان، تحقيق و توسعه و دستاوردهاي مركز تحقيقات اين خودروساز را مثبت ارزيابي كرد.
عملكرد مثبت سايپا در فعاليت ­های دانش­ بنيان، تحقيق و توسعه
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایپا نیوز، كمال علي­پور در حاشيه بازديد اعضاي كميسيون جهش و رونق توليد مجلس شوراي اسلامي از مركز تحقيقات و خط توليد شاهين سايپا، اظهار كرد: با توجه به نگاه مقام معظم رهبري و گله ­مندي ايشان از وضعيت صنعت خودرو، سايپا در حال فراهم ­كردن شرايطي است تا رضايت مردم را تأمين كند كه لازمه ­اش علاوه بر اينكه توان توليد نبايد كم شود، كيفيت محصولات هم باید افزايش يابد.

او تصريح كرد: در مركز تحقيقات سايپا اتفاقات خوبي در حال رخ­ دادن است و افراد متخصصي در اين مركز مشغول فعاليت هستند، سايپا در مسير درست تحقيق و توسعه قرار دارد و ان­شاءا... امسال و سال ­هاي بعد محصولات خوبي توسط اين خودروساز معرفي و وارد بازار خودرو خواهد شد.

علي­پور ادامه داد: به عنوان عضوی از كميسيون جهش توليد مجلس همه فعاليت ­هاي سايپا را در قالب گزارشي به اطلاع نمايندگان ديگر خواهيم رساند تا از اين خودروساز داخلي حمايت اعتباري و معنوي داشته باشيم و از محصولاتي كه با نگاه دانش ­بنياني مقام معظم رهبري در حال توليد است و سايپا هم در اين مسير قرار دارد و فعاليت ­هاي دانش­ بنيان اين مجموعه هم خوب پيش مي ­رود، حمايت شود و اتفاقات خوبي براي كشور و خودروسازي داخلي رقم بخورد.

نماينده مردم جويبار، سوادكوه و قائمشهر درخصوص رقابت در دنياي فعلي عنوان كرد: در دنيايي كه سرعت پيشرفت صنعت خودرو بسیار بالاست، بايد توان رقابت داشته باشيم و بتوانيم از دانش و قابليت ­هاي ديگران هم استفاده كنيم.

او تاکید کرد: از دانش متخصصان و دانشگاهيان خودمان بهره بگيريم كه به نظر مي ­رسد سايپا از ظرفيت ­هاي برخي از دانشگاه ­هاي صنعتي به خوبي بهره مي­ گيرد.

علي­پور افزود: سه عامل در صنعت خودرو براي ما بسيار اهميت دارد، اول اينكه توان توليدمان را افزایش دهيم دوم اينكه كيفيت تولید را بالا ببریم و سوم اينكه محصولات را با قيمت مناسبي در اختيار مردم قرار دهيم كه البته براي تحقق اين سه هدف مهم بايد هم مجلس و هم دولت حمايت كنند و خودروساز هم با در نظرگرفتن اين سه هدف پيش برود.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *