جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

تیراندازی در دبستانی در تگزاس ۲۲ کشته برجای گذاشت +فیلم

چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 801133
در حادثه تیراندازی در مدرسه‌ای در تگزاس، ۲۲ نفر از جمله ۱۹ دانش آموزش کشته شدند.
تیراندازی در دبستانی در تگزاس ۲۲ کشته برجای گذاشت +فیلم
به گزارش جهان نيوز، در جریان تیراندازی در دبستانی در شهر اوالد در ایالت تگزاس دست‌کم ۲۲ نفر کشته شدند که ۱۹ نفر آن‌ها کودک دبستانی بوده است.

شهر اوالد که اکثریت آن را لاتین‌تبارها تشکیل می‌دهند در ۷۷ مایلی غرب شهر «سن آنتونیو» قرار دارد. از ابتدای سال ۲۰۲۲ تا کنون، آمریکا شاهد حدود ۲۰۰ تیراندازی کور بوده است. 

شبکه سی ان ان اخیراً در گزارشی درباره معضل حمل آزادانه سلاح در ایالات متحده نوشت، طبق مطالعاتی که از سوی سازمان «سختگیری قوانین اسلحه موجب نجات زندگی» در ۵۰ ایالت آمریکا انجام شده، ارتباط مستقیمی بین ایالت‌هایی که  سختگیری در اعمال قوانین حمل سلاح در آن‌ها به کار گرفته می‌شود و آن‌هایی که سستی در اعمال آن می‌کنند با میزان خشونت با اسحله وجود دارد. 

سی ان ان افزود: مثلاً در ایالت «می سی سی پی» که ضعیف‌ترین سختگیری‌ها را در اعمال قوانین مربوط به حمل سلاح دارد، سال ۲۰۲۰ میلادی بدترین وضعیت خشونت با سلاح گرم را تجربه کرده است، اما در ایالت کالیفرنیا که سخت‌ترین قوانین مربوط به حمل سلاح در آن به کار گرفته شده تنها ۸ مورد تیراندازی به ثبت رسیده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعد یکسری مزدور و بی وطن تو اون کشور نشستن علیه ما خبرسازی و نفرت پراکنی و سیاه نمایی میکنند در کشوری که هر هفته چند ده انسان با اسحله کشته میشن و هزار مصیبت و گرفتاری دیگه!
Iran, Islamic Republic of
و بعضی ها میگن با این کشور تعامل کنیم ..........
یاسمینا
Iran, Islamic Republic of
چرا کشتنش بایستی میفهمیدن فازش چی بوده...
یه چیزی زده بوده احتمالا..واای 18 تا بچه مدرسه ایی؟
چقدر رر اونجا امنیت هست.. چه کشور پیشرفته با مردمان با فرهنگی! درود بر ایران خودمون❤️