چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

یاغی محمد کارت به صورت اختصاصی از فیلیمو به نمایش درمی آید

سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 801109
سریال یاغی محمد کارت که هنوز قسمت اول آن نیز منتشر نشده است، یکی از سریال هایی است که می توانید با خیال راحت و آسوده به دیدن آن در فیلیمو اقدام کنید. در ادامه توضیحاتی که تاکنون در خصوص این سریال مطرح شده است را بیان کرده و سعی می کنیم نهایت اطلاعات آن را در اختیار شما قرار دهیم. سریال یاغی قرار است در وبسایت رسمی فیلیمو منتشر شود و به همین دلیل در صورتی که دارای اکانت و یا همان حساب کاربری در این وبسایت باشید، به محض منتشر شدن سریال می توانید آن را تماشا کنید.


سریال یاغی
محمد کارت یکی از بهترین کارگردانانی است که تاکنون چندین و چند فیلم مختلف را با موفقیت کارگردانی کرده است و همین موضوع سبب شده است که افراد علاقه مند به کارهای این کارگردان نسبت به کار جدید این کارگردان یعنی سریال یاغی نیز بسیار مشتاق باشند.

سریال یاغی سریالی است که به تازگی مجوز ساخت خود را گرفته است و قرار است تحت کارگردانی محمد کارت به شبکه نمایش خانگی وارد شود.

تاکنون هیچ تریلر و هیچ توضیحی در خصوص داستان سریال یاغی پخش نشده است و هنوز هم قسمت اول سریال یاغی به مرحله اکران نرسیده است، به همین دلیل هیچکس نمی داند که این داستان حول چه محوری می چرخد. با این وجود تنها چیزهایی که در مورد این سریال وجود دارد، مربوط به ژانر این سریال و همچنین نقش های اصلی آن است. ژانر اصلی یاغی اجتماعی و خانوادگی است و بازیگران نقش های اصلی آن نیز پرسا پیروز فر و طناز طباطبایی می باشند.


 
در صورتی که گمان می کنید این سریال بتواند جز دسته سریال های محبوب شما باشد، می توانید به راحتی و به سادگی با داشتن یک اکانت فیلیمو، این فیلم را دانلود کرده و به سادگی به تماشای آن بپردازید. حتی اگر دوست ندارید که به صورت دانلودی فیلم و سریال های مدنظر خودتان را تماشا کنید، می توانید به شکل آنلاین و با کیفیت فول اچ دی این کار را انجام دهید.

وبسایت فیلیمو
سریال یاغی در وبسایت فیلیمو قرار است پخش شود، اما مسلما در وب سایت رسمی فیلیمو چندین هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی دیگر نیز وجود دارد که می توانید هر کدام از آن ها که مطابق با نیازها و خواسته های شما است را دانلود کنید. فیلم های ایرانی دیگر همچون جیران، نوبت لیلی و... می باشند که مطابق با سلیقه های افرادی که نسبت به ژانرهای تاریخی، سیاسی و معمایی و ترسناک علاقه مند هستند، قرار داده شده اند.

در فیلیمو می توانید با خریدن یک اکانت یک ماهه، سه ماهه و یا مدت دار، به تمام آرشیو فیلم و سریال ها دسترسی داشته باشید و از این طریق هر کدام از فیلم و سریال هایی که دوست داشتید را دانلود نمایید و به تماشای آن ها بپردازید.

خوشبختانه به دلیل قابلیت جستجوی پیشرفته و همچنین استفاده از فیلترهای مختلف جستجو، امکان این که بر اساس ژانر فیلم، نوع محصول نمایشی، کشور سازنده و... بتوانید فیلم مورد نظرتان را پیدا کنید، بسیار بیشتر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *