پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تذکر ۲ نماینده مجلس درباره حادثه آبادان

سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 801096
نماینده مردم آبادان در مجلس از عدم نظارت صحیح نظام مهندسی آبادان بر روند احداث ساختمان متروپل انتقاد کرد.
تذکر ۲ نماینده مجلس درباره حادثه آبادان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، جلیل مختار نماینده آبادان در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، 3 خرداد) قوه مقننه، در تذکر شفاهی خود ضمن عرض تسلیت به کلیه مردم آبادان به ویژه بازماندگان حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل گفت: باز هم  آبادان در فاجعه انسانی در سرخط خبر حوادث کشور و جهان قرار گرفت؛ باز هم سوءمدیریت دستگاه های مربوطه حادثه دلخراشی برای مردم شهیدپرور آبادان خلق کرد.

وی عنوان کرد: چرا نظام مهندسی آبادان نظارت کامل از صفر تا صد احداث ساختمان متروپل از جمله محاسبات و طراحی تا اتمام پروژه نداشته است؟ چرا شهرداری آبادان کنترل گزارش ناظرین نظام مهندسی با نظارت مستقیم پروژه غیراستاندارد را متوقف نکرده است؟ چرا اداره کل شهرسازی استان خوزستان مجوز برج سازی و بلندمرتبه سازی را کنترل نکرده است؟

نماینده آبادان در مجلس یازدهم اظهار کرد: امروز نظام مهندسی ساختمان و شهرسازی همانند یک پزشک نسبت به جان انسان ها در ساخت و سازها مسئول هستند. وزرای کشور و راه و شهرسازی باید در این خصوص اقدام کنند.

همچنین سیدمحمد مولوی دیگر نماینده آبادان در مجلس در تذکری گفت: درگذشت جمعی از همشهریان عزیزم را تسلیت عرض می‌کنم و از ابراز همدردی همه همکاران عزیز به ویژه جناب دکتر قالیباف تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: اینک که حادثه غم‌انگیز ریزش ساختمان متروپل مردم نجیب آبادان را عزادار و داغدار کرد، آیا وقت آن نرسیده است که فریاد مظلومیت آبادان شنیده شود. خوزستان، آبادان وخرمشهر درگیر عبدالخاطی‌ها است.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: فساد در آبادان و خرمشهر بیداد می‌کند، چقدر فریاد بزنیم از دستگاه قضا انتظار داریم مسببین این حادثه و کسانی که منجر به این حادثه شده‌اند را شناسایی و با جدیت پیگیری و اقدام کند. آبادان انتظار انجام همین حداقل‌ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *